Kaç Kere Daha Kınamamız Lazım ..

20 Temmız 2015- Suruç Patlaması KINANDI
10 Ekim 2015 – Ankara Patlaması KINANDI
12 Ocak 2016 – Sultanahmet Patlaması KINANDI
17 Şubat 2016 – Ankara Patlaması KINANDI
13 Mart 2016 – Ankara Patlaması KINANDI
19 Mart 2016 – Taksim Patlaması KINANDI
27 Nisan 2016 – Bursa Patlaması KINANDI
1 Mayıs 2016 – Gaziantep Patlaması KINANDI
7 Haziran 2016 – Vezneciler Patlaması KINANDI
28 Haziran 2016 – ATATÜRK HAVAALANI PATLAMASI KINANDI

Ne kadar daha kınanacak . Kaç kere daha yürekler yanacak , insanlarımız ölecek . Biz artık ne zaman kendimizi güvende hissedeceğiz . Yolda ne zaman rahat yürümeye başlayabileceğiz.
Kusura bakmayın bizim sizler gibi 100 araçlık koruma konvoyumuz yok . Biz gittiğimiz yerlere toplu taşımalar ile giden insanlarız . Keskin nişancılar bizi korumuyor ya da evimiz ultra korunaklı değil . Allah'a emanet yaşıyoruz her günü . Ne olacak peki .. Ne zamana kadar .. Bunca masum insanın öldüğü yetmedi . Ne zaman bir şeyler yapılacak . Ya da şöyle diyelim; Neden gündem şiştikçe masum insanlar ölüyor ..
Son olaya gelelim . Dünyanın trafiği en yoğun havalimanlarından biri . Atatürk Havalimanı . Güvenliğin en üst safta olduğu yer . Sonuç ; 41 masum insan 41 şehit ve yüzlerce yaralı . Öncelikle başımız sağolsun , yaralılara da acil şifa diliyoruz. Ama neden .. Öve öve bitiremediğimiz istihbarat bunları bilemiyor mu yoksa başkalarının çıkarları bunları mı gerektiriyor .. Sonuç olarak ölüyoruz .. Orada insanlar can derdine düşmüş . Yakını yaralı kurtuldu diye sevinenler var , o duruma geldik . Hastane hastane gezdi insalar, yakınlarından haber alabilmek için . Son çare Adli Tıp Kurumu oldu onlara . Ambulanslar şehit taşıdı bütün gece oraya . İnsanlar orada bile bir isim beklediler , karanlığı beklediler ..
Peki ya yetkililer .. Yine olduğu gibi kınandı . 1 günlük ulusal yas ilan edildi . Yayın yasağı getirildi , internet yavaşlatıldı . Mecliste iktidar ve muhalefet birbirine girdi . Verilen araştırma önergesi yine reddildi .. Yani yine hepsi çıkar peşindeydi . Olan biz masum insalalara oluyor ve kimsenin umurunda değil . Kınadık bitti . Yapılan bir şey yok . Yolda güvele yürüyemiyoruz . Bugünde b*ktan yere ölmedik diye şükrediyoruz . Sonumuz hayır ola bundan sonra ...

30 Haziran 2016 1-2 dakika 23 denemesi var.
Yorumlar