Kadın Demek

Kadın demek,öncelikle
Dokuz ay karnında, canının içinde başka bir can taşıyandır.
Kadın demek,canının içindeki varlığı zedelemeden,düşürmeden taşımak için bin mücadele verip,zamanı geldiğinde onu dünyaya,tarifsiz acılara rağmen büyük bir cesaretle doğurandır.

Kadın demek,az pişen aşını,bereketiyle taşırandır.
Sofra kurulduğunda,en sonra oturan ve çoğu aç kalkandır.

Kadın demek,sabaha kadar çocuklarını kontrol etmekten,çoğu geceler uykusuz kalandır.

Kadın demek,işten eve gelmesine rağmen,hiç yorulmamış gibi tekrar mesaiye başlayandır.
Kendi için gittiği alışverişten,çocuklarına aldığı poşetlerle eve dönendir.

Kadın demek,şehirde,köyde her yerde güçlü olmak demektir.

Kadın demek,erinden yediği tüm dayaklara rağmen,annesi yüzünün neden morardığını sorduğunda,kapıya çarptığını söyleyendir.

Kadın demek,en büyük kavgalarda bile,çocukları geldiğinde ortamı çaktırmadan yumuşatan ve evini şölene dönüştürendir.

Kadın demek,yüzünün acılı tarafını hep gizleyendir.

Mutsuz zamanlarında bile mutlu gibi görünendir.

Çocukları için çırpınan,onlar için her türlü fedakarlıklara katlanandır.

Kadın demek iffetiyle,onuruyla,sabrıyla hayata meydan okuyandır.

Kadın varını yoğunu,sevdiğiyle paylaşan,azla yetinmeyi bilendir,şükredendir.

Kadın demek.
Annelere verilmesi gereken değerin,paygamberce ifadesi olan,
Cennet anaların,ayakları altındadır.Sözünü tüm kadınlığıyla bilmeyene bunu anlatandır.

Kadın demek,
Tarihindeki kadınların vatanı uğruna savaştıklarını bilen ve gerekirse bugün yine kendi canını esirgemeden vatanına feda edendir.

Ve kadın bu vatanı uğruna nice oğullar yetiştirendir..

Kadın,erkeğin gücünü tespit ettiği bir araç değil,hayatı uğruna yüreğini katacağı bir amaçtır.
Kadın sevmeyi hak edendir.Kadınının sevgisi tüm hastalığa şifa dağıtan,tek ilaçtır.
Kadının kalbi bir yelkendir.Tüm fırtınalara göğüs açar.Onun gücünü sert rüzgarlar deviremez.
Kadın aslında,hayattır,öyle kolay kolay küçümsenemez..

07 Mart 2011 2-3 dakika 74 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar