Kalbim

Her acının üstesinden gelen kalbim aşka yenildi...Bu acıyı kaldıramadı.Belki hak etti terk edilmeyi ,beklide hiç hak etmedi ama artık olgunlaştı artık bununda üstesinden gelecek zor olsa dahi.Yinede nefretim yok aşka ,yinede isyan etmiyorum hayata?

?Yalnızlık Allah?a mahsustur.?derler ama kendini dinlemek,hayatı anlamak,yaşadıklarını kabullenmek için birinci seçeneğin yalnızlık?Tabi ki acını paylaşacağın insanların olması gerekiyor ama yalnızlık bambaşka.

Hayatta karşına çıkan acılar seni hayata küstürdüyse yalnızlık senin son tercihin olmalı.?Hangi olay beni hayata küstürecek kadar büyük olabilir ki ?diye düşünebilirisin bir an.Sonra hayat öyle bir acıtır ki canını dayanamazsın.İsyan edersin için rahatlasın diye.Sonra o bile artık yetersiz gelir duyguların karşısında.Eğer yaşadığın bu acı aşk yüzündense ?Allah?ım sil aklımdan tüm yaşananları ,unutmak istiyorum artık.?dersin ama bir anlıktır.Çünkü onu unutmak fikri hiç iyi gelmeyecektir bir süre sonra.

Hayata hep gülümsemeyi denedin mi?Peki kalbin evet derken dudakların hiç hayır dedi mi?Gözlerinden yaşlar akarken hayata karşı dimdik durdun mu?Bunları başarabildiysen bu acının da üstesinden geleceksin kalbim.Belki kırıldın,hiç sayıldın ama yaralarını saracak tekrar ayağa kalkacaksın.Sana belki zor gelecek ama sonunda olacak.Çığlıklarını belki kimse duymayacak,aydınlık sana karanlık gelecek ,her mutluluğa kısa sürede veda edeceksin belki ama sende ayağa kalkacaksın.

24 Ağustos 2008 1-2 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 16 yıl önce

    Hayata hep gülümsemeyi denedin mi?Peki kalbin evet derken dudakların hiç hayır dedi mi..tebrik ederim güzel olmuş.

  • 16 yıl önce

    teşekkür ederim beğendiğinize çok sevindim...

  • 16 yıl önce

    canım harikasın yaaa👍