Kalp Kardeşim

Sevilmiş ve seçilmiş olan , varlığı nefes kadar gerekli , yokluğu ölü kadar soğuk,gülüşü güneş kadar aydın, bakışı ateş kadar kavruk yare...
Belki yazdıklarım sana daha önce söylediğim sözlerden ibarettir, belki de sustuklarımızın birikimidir.Ruh halim ise bir hayli karmaşık bence, kar yağarken pencere kenarında ki bir serçe kuşu kadar biilaç, çöpten yemeğini yiyen bir sokak kedisi kadar tedirgin, oğluna özlem duyan bir anne kadar huzursuzdur içim yazarken. Seni de bilirim şimdi, günün akışına kapılıp her şeyden bihaber içindeki acıyı öksüz bırakmış bir haldesin biliyorum. Belki de günahına giriyorum tamda şimdi, kim bilir yolda bensiz yürüyorsundur, yağmur bensiz ıslatıyordur seni, belki de rüzgar benim dokunmaya kıyamadığım saçlarını dağıtmaktan geri kalmıyordur...Bakışların sarhoş şimdi, biliyorum beni tanımaz halde, umursamaz haldesin her şeyi , onu da bilirim, kelimelerin hiç olmadık cümleler kurar durur şimdi,beni hatırlatan her şey şimdi hiçbir şey , onu da bilirim. Ben yine de yazmak istedim , gözlerin hiç çıkmadı aklımdan , her gülüşü sen belledim, her güzel sen oldun, sen oldu Pazar, sen oldu iki buçuk ve sen oldu yarınlar...
Ve şimdi gün batımını yaşamakta bu şehir, gözlerimi sarmakta perdenin yırtmacından sızan ışıklar, karanlığımı yalnız onlar süslemekte, hayallerimizi işte o ışıklarla aramaktayım , çocukların içeride olma vakti gelmiştir, her an dinlemekteyim kapıyı, ergenlerin tekme vakti gelmekte, eğlence olmakta hayallerimi yarıda kesmek bazılarına galiba, son bulmakta umutlar, gece olmakta, zifir kara çökmekte gökyüzüne, güneşle sevişme vakti bitmekte, herkes birer ikişer dolmakta yuvalarına, gözlerimi artık çekmekteyim pencereden, gözlerini anımsayıp emeller kurmaktayım şimdi. Gece oldu bak, seni düşündüm durdum, kırlar şimdi ölüm sessizliği,ağaçlar kuşların hüzünlü türkülerini dinlemektedir, bereketli tarlalarından dönüyor yaşlılar, sokaklar sokak lambalarına emanet, özlemlerime sığınak olamayan aklım benden kaçıp yine sana gelmekte, gökyüzüne haykırdığımız şarkıları kulağına fısıldamakta.Şimdi anılarımızı geçirmekteyim aklımdan, güzelliklerin hasrete dönüştüğü anıları, yok sayamadığımız hiçlikler gelmekte aklıma, üstünü örttüğün isimler, yasaklı görüşmeler gelir aklıma...
Şimdi saçlarındayım ey sevdiğim, uzaklardasın şimdi hem de çok uzaklarda, fakat gözlerini görebilecek saçlarını koklayabilecek yakınlıktasın da, özlemekteyim seni her zamankinden öte bir özlem bu, geceden sabaha saçlarını dokumaktayım gönlüme, ah ah saçların. Karanlık kadar ürkütücü, yalnızlık kadar aciz bir haldeyim, uykuda görmek vardı şimdi seni, yanaklarına dokundurmak vardı avcumun sıcaklığını, hissetmek vardı ellerini, gözlerine esir olmak vardı şimdi...
Düşlerimin en dibine düşmüş çıkmak için uğraşıyorum, hadi gel çıkar beni, sonrada çıkar kalplerimizi akan kanla kalp kardeşi olmalıyız seninle, yada gönlümüze kar yağsa kapansa gönlünün yolları sende kalsam, ve kışların en uzununu yaşasak, sevmek diye bir şey olmasa, unutsak sevmeyi, sadece aşık olsak birbirimize...

13 Aralık 2013 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar