Kaybetmek

Hiç düşündünüz mü? Yok dediğiniz şeyleri hayatta? Hiç param yok, hiç arkadaşım yok, hiç sevgilim olmadı gibi ben çok düşünürüm bu gibi şeyleri. Ve düşündüğümdendir birkaç tespit yapmışlığım var. Sıkılmazsanız okuyun

Sanırım biz yok dediğimiz şeylerin içinde kaybediyoruz aslında var olan varlarımızı. Sonrada arayıp duruyoruz yoklarımızın içinde kaybettiğimiz varlarımızı. Oysa bazen farkında olmadan harcayabiliyoruz elimizdekini avucumuzdakini aslında şöyle bir baksak etrafımıza göreceğiz neler kaybettiğimizi gözümüzün nurunda gizlenen sevdiklerimizi yanımızdalar diye fark etmediklerimizi sevgiyi dostluğu arkadaşlığı uzaklarda aradığımızı göreceğiz.

Kaybettiklerimizin aslında kaybolmayan sadece bizim göremediğimiz fark edemediğimiz yüreğimizin köşesine gizlediğimiz varlarımız. En kötüsüde bazen o kaybettiğimizi sandığımız şeylerin bir yürek kabarmasıyla ortaya çıktığı anlar herhalde burnumuzun ucundakileri görmek dizimizin dibindekilerin kıymetin bilmek bu kadar zor olmasa gerek. Her gün yeni dostluklar edineceğimize eski arkadaşları karıştırsak ne güzel dostlukları farkında olmadan nasıl harcadığımızı fark edeceğiz, şöyle bir silkelensek neler dökülecek yüreğimizden.

Neyse uzun cümleler kurup canınızı sıkacak değilim sadece aslında hiçbir şeyin hiçbir zaman kaybolmadığını sadece gözümüze o perdeleri bizim koyduğumuz düşündüm. Hiçbir şeyi hiçbir sevgiyi hiçbir dostu kaybetmemeniz dileğiyle?

08 Eylül 2008 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar (1)