Kendi Kendime Söyleşi - Kısaltılmış

insanlar insanları anlamakta güçlük çekiyorsa,iletişim kopukluğu kendini hayat bağlamış bizi de içinde tutuyorsa burada bir sorun var demektir öyle değil mi?
konuşarak anlaşmak yerine tartışarak çirkinleşerek üste çıkmaya çalışmak varsa ön planda,işte o zaman sorun büyük demektir.
yine mi bencillik.işte ,sorun bu aslında.
bir ben ki benim,sen de kimsincilik almış başını gidiyor esasa bakmadan.ruhmuş,duygusallıkmış,insanlıkmış yok sayılarak ilerlenmeye çalışıyor bu hayatta.tabi bellibir kesim böyle kör iken bir de maddi çıkarlardan bağımsız masum duygularla oyun oynamak dışında hiç bir amaç gütmeyen çocuklarımız var. kirli hayatımızın beyaz noktaları onlar.mal mülk nedir bilmezler,onlar gazoz kapağı için yarışır,kazanırlarsa kral kaybederlerse soytarı olur ama illa eğlenirler.
insanları seviyorum diyoruz ama insan olamayanlara bakınca neredeyse hırs yapıp nefret ettiğimizi söyleyecek hale geliyoruz.sadece söylediğimize pişman olmadığımız duyguların tanımı,insanları değil çocukları seviyorum gibi iyiyi belirginleştiren ama kötüye ilişmeyen cümlelerden ibaret.
bir amacı yok gibi görünne şu üç beş satırlık yazımda kendimi ön plandan almayı ve yerine sevgi koymayı amaçlayarak,hoşçakalın ve sevgiyle kalın diyerek yazıma son veriyorum.

16 Temmuz 2013 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    Bencillik,kibir ve tamah çok şey alıp götürmüş insandan...geriye müsvedesi kalıyor tabi haliyle.Güzel bir söyleşi olmuş ,içsel konuşma

  • 11 yıl önce

    tebrik ederim esin hanim