Keşke
Artık istediğin oluyor giderek senden vazgeçiyorum.Elimde olmasada böyle oluyor.Çünkü artık çok yıprandım ama sen bunun farkında bile olmadın.Boşa harcandı zamanım.Keşke anlayabilseydin beni,keşke bir şans verebilseydin,keşke...O kadar çok keşkelerim var ki hepside beraber olmamız üzerine kurulu.Ama kime ne ki sadece kendi içimde bunlar kimse birşey anlamaz halimden.Ama şunu bilki çok sevmiştim seni.Sevilme süreni kendin kısalttın.O kadar çok sevmiştimki uğruna öl desen ölürdüm.Sesimi duyan yok artık.Kopmuşum dünyadan seni düşünmekten.Artık zaten dünyada umrumda değil.Bunu inan hiç istemezdim.Halende istemiyorum aslında ama sen benim içime kor ateş gibi düştün,yaktın beni.Ama bunlar senin umrunda bile değil.Boşuna acı çekmişim ve çekiyorum artık senden uzaklaşmak istiyorum ama yinede olmuyor.Ne yaptın bana anlamadım ki büyülendim senin karşında.Artık cümleler boğazımda düğümleniyor.Kalbim senden çok incindi.Yanan yüreğimi iyice yaktın.Artık bir tek ümidim bile kalmadı.Al varımı yoğumu zaten hiçbiri umrumda değil.Sevme diyosun ama olmadı işte.Şİmdi beni öldür ve beni unut bende rahatsız etmem böylece seni.Ben seni sevdikçe sırt çevirdin bana.Tek korkum sana olan aşkımın giderek nefrete dönüşmesi.Belki bir gün anlarsın beni ama şimdi anlasaydın keşke.Keşke sende beni Seni sevdiğim kadar sevebilseydin.Keşke Allah kalbimdeki bu aşkı alsada senin kalbine koysa işte o zaman anlardın neler çektiğimi.Aşkın ne olduğunu..