Kırk Bir Kere Maşallah
Kimine göre ömrün üçte biri,kimine göre yarısı,kimine göre ise başlangıcı kabul edilen bu kırk yaş ve üstü durumunda olanlar,bu yaşı yeni keşfedip bence sırlarıyla ağlarını örüp su gibi ömürlerine bir lezzet katmalılar.
Ellerimizde yaşanan hayatı hapsedip yok etmek yerine bir cennete dönüştürmek elimizde.
Kırk yaşına geldiğinde kadın,evreni ustaca kavrar.Yüzünün her kıvrımında bir tecrübe,her sözünde bir yaşanmışlık vardır.Adımı emin.Sağlamdır bastığı zemin.
Kadın kırkında büyür,olgunlaşır..
Sözü dobradır lafını esirgemez.Doğruları onu yönlendirir,pişman ettirmez.
Kadın özüne sözüne güvenir,kendine laf ettirmez.
Kadın kırkında onuru,ve gururuyla yaşar,kendini ezdirmez.
Ona yaslanan omuzlara,destek alan vücutlara sırt çevirmez.
Bazen medyumlaşır edata,rüyaları doğru tabir eder.Burçları ezberler.
Olacakları altıncı hisiyle önceden hisseder.
Analığının kutsallığıyla cenneti ayaklarına serer.
Muhasebesindeki yanlış hesapları,sonradan tahsil eder.
Kapısında alacaklı dayanmaz,hesabını iyi bilir.
Kadın kırk yaşından sonra kendine daha da çok güvenir.Yüzünde emin bir ifade,duruşunda aselet,ellerinde yüreğinden uzanan sonsuz bir şefkat vardır.
Hayat orucunda,kan şekeri düşene kadar nabzını kollar,açlığa dayanır.
Kadın kırk yaşında aşkından emindir,onurla taşır aşk'ı.Sevdiğine ihanet etmez
Cefayı,sefa yerine çeker,acıyı şerbet yerine içer.acıyı kanırtır içinde,sevdiğine bağlıdır kolay kolay gitmez.Azdan yetinir şükreder,çoklukta şımarmaz.
Görevleri borç bilir.bireysel çabalarıyla,ellerini uzatabildiği kadar uzatır yüksünmeden.Vakıflar ve dernekler kadınlarla gurur duyar,tabiki gerçek amaçlar doğrultusunda ise.
Gösteriş ve sadece vicdanı rahatlatmak için değil.
Kadın ilk defa topuklu ayakkabının lütfuna erer.Dudaklarına sürdüğü rujun,yanağındaki allığın,gözündeki farın kendine ne kadar çok yakıştığını keşfeder.
Üstündeki elbiselerin üzerinde naifliğiyle ne kadar güzel taşıdığını hisseder ve mutlu olur.
Hangi bitkilerin neye iyi geldiğini,yüzüne hangi kürün yaradığını,zarif ve zayıf kalmanın yollarını bulur ve uygular.Tatbik ettiğinde meydana gelen olumlu sonuçlardan aldığı neticeyi atmosferine yayar.Ondaki enerji etrafa mutluluk hormonu salar.
Bizzat bunu yaşayanlar ve iyi bilir.Kırk yaş ve üstü aslında kabus değildir.
Her baharda her kadın yeniden yeşerip çiçek bile açabilir,yeter ki huzursuzluğu ve umutsuzluğu diken gibi içimize batırıp,içimizi acıtmayalım.
Kadın her yaşta bakımlı her yaşta güzeldir.Bende her güzel kadına,bin bir kere maşallah diyorum.