Kızma Bana
Başlamasını umutla beklediğim günleri özledim.Yeni doğan her güneşle yeni umutlar,yeni hayaller peşinde koşan insanlara imrenerek bakmak beni benden alıyor.Mahkum edildiğim bu dert çukurundan çıkartacak kimsem kalmadı.Her yeni gün yeni sıkıntı olur oldu.İsyan değil bu Yaratana.Çaresizliğimin,acizliğimin çırpınışlarının sesi.
Verdiğim sözlerde duramaz oldum.Yani ben ben yapan en büyük özelliğimi kaybetmek üzereyim.Ne zaman kendime bir söz versem sonu hep kendimle tezat.Kalemime veda ettim.Yok artık umutsuzluğu yazmak dedim olmadı.Hala yazıyorum.Yok artık üzülmek dedim olmadı.Gülmedi kader bir kez bile.Yok artık yalnızlığa sitem,alış artık dedim olmadı.Artık sadece insanlarla irtibat kurmakta zorluk çektiğim için yazıyorum.Yani yazabildiğimden değil.Dilim konuşsa sol yanım hep susuyor.Ancak yazarak konuşturmaya çalışıyorum onu.Zor oluyor,yoruluyorum.Ama elimde değil konuşamıyorum.Kaybettiklerimi yazayım diyorum.Kazanamadığım şeyi kaybetmiş olamam,bunu biliyorum.O yüzden kaybettiklerimi yazmaya kalksam hiçbir şey yazamam.Çünkü ben hiç kazanmadım.Kazandım sandım yine aldandım.Kalemimin çırpınışlarının sesi hala kulağımda.Ben asıl onu kaybettim.Aciz,çaresiz kaldım.İstemedim kimse anlasın çaresizliğimi.Olmadı gizleyemedim.Sanırım insanlar artık sadece acıyorlar bana.Ve ben buna dayanamıyorum.Hep susmak sustuğum kadarda haykırmak istiyorum.Ne zaman haykırmaya kalksam kelimelerin düğümünde boğuluyorum.Nefessiz kaldığım o ana inat nefes alıyorum.Her nefeste onu içime çekerim diyorum olmuyor.Ciğerlerim o fırtınayı kaldırmıyor.Beynim her an isyanda.Bıktı benden.''Hesabı sorulur elbet'' diyor.Yüreğim kaldırmıyor bu acıyı ''Bende bırakacam elbet'' diyor.Ayaklarım tartamaz oldu acısıyla bu canı.Artık biçare adım atar oldu.Osmanlıya yeten Söğüt dar geliyor bu aciz bedene.Hoş nereye sığar bu beden onuda bilmiyorum.Sanırım sadece onun yüreğine sığar.Ama beni kabul etmeyen yerde orası değilmi.Babam bile ''Yeter'' diyor.''Yeter sıkıntıya soktuğun''.Kızma baba,kızma bana.Sığmıyor derdim cihana.Elimde değil unutmak.Elimde değil sevmekten vazgeçmek.Elimde değil yazmadan yaşamak.Artık yok birşeye hevesim.Kalmadı umut etmeye umudum.Kalmadı sevdama güvenim.Kızma baba kızma bana...
Aydın