Köpeğim

Aslında onların değerini onlar gittikten sonra anlıyoruz. benim güzel köpeğim. gözleri bal kesmem. rengi tütün saırısı kulakları kadife gibiydi. bakışları ise masum bir kölenin bakışları gibi sevgiye muhtaçtı. hergün seninle yaptığımız oyunları özler oldum. beni görünce hemen yere yatıp ters dönüp oynamanı özledim. seninle denizede yarıştığım zamanları aklımdan çıkaramıyordum. her seferinde yine sen kazanırdın. sonrada bende akşam yemeğinde torpil geçmemi beklerdin. bunu bakışlarınla analatırdın. evmizin yegane bekçisiydin. kötü insanlara hırlar iyi insanlara ise yalardın. sen insanoğlunun dostuydun. mahallenin en yakışıklı köpeğisin. unuttunmu ay ışığında bir gece vakti nasılda kucağımda uyumuştun. daha küçücüktün sevimliydin. bu duygularımı duy. benim istekelrime cevap ver. ve biran önce ayağa kalk iyileş biliyorum yapabilirsin. ne olur ölme. başarabilirsin raki. eğer sen ölürsen bende hayatta dostum kalmaz. ve beni dinleyen ama hiç ititraz etmeyen arkadaş nerden bulurum....

27 Temmuz 2008 30-60sn 6 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 16 yıl önce

    saolasın kardeşim. köpekler güzeldir. tabi bunu ancak kendin besledikten sonra daha iyi anlarsın nedeni ise sana ne kadar sadık kaldığını öğreniyosun. ve bu aranızda bi bağ kuruyor. şiirlerini takip ediyorum arkadaşım başarılar diliyorum..