Mahkum

ÖNSÖZ

Bu yazıda okuyacaklarınız, duygularının ağırlığıyla daha fazla yaşamayı beceremeyen ve bundan dolayı kendini mahkum etmiş bir aşkın iç konuşmalarıdır. Hayatta elde ettikleri ve elinden kaçırdıkları hep aynı teorinin sonuçları olmakla birlikte, bu teorinin ne ispatı mümkün olabildi ne de çürütülmesi....Bütün okuyacaklarınız namussuz ve kalleş cümlelerden ibaret...

Eğer aklınız ve ahlakınız beni yargılayıp mahkum ederse, yazının başına dönün ve kendimi zaten mahkum etmiş olduğumu tekrar okuyun.... İkinci kere mahkum edilmek hakkım yalnız Allah' tadır...Bu işin ahretlik kısmı olup, dünyalık işlerim bizzat kendim tarafımdan halledilmiştir...


GEREKÇELER


"BEN AŞKIN ANLAMINI BİLMİYORMUŞUM...."

Bilmediğim birçok şey gibi, aşk da benim için bir muammaydı... İnsan bilmediği şeyden sorumlu olabilir miydi? Belki olamazdı ama öğrenmek zorundaydı... Sırf bu yüzden suçlular dünyasında var olmak adına ilk adımımı atmış bulunuyorum...

Seni çok sevdiğim için değil, daha çok sevemediğim için, her söylediğinin ve her kaprisinin tarafımdan kabullenilip ama anlaşılamadığı için ve hep daha iyi olamadığım için suçluyum.... Cezam 10 yıl .....


"AŞK KARŞILIKLI HARP HALİYMİŞ....."


Aşk karşılıklı harp haliymiş... Anlayamamışım.... Serin kanlı olunup duygular hesaplı yaşanmalıymış... Kendini geri çekmesini ve nerede, ne zaman hücuma geçeceğini kestirebilmekmiş... Sebep olduğum kayıplardan dolayı 8 yıl ceza haneme bomba gibi düşüverdi... Bu savaşın bir özelliği de yaşayan ölüler doğurmakmış ama doğum kontrolü mümkün değilmiş....( Bilginiz olsun....)

"- YALNIZ KALMAK- AŞKIN KAPI KOMŞUSU..."


Aşk tek kişilikmiş... Ne zaman içine dahil olacak bir sen bulsam paramparça olmuşum...
Toparlanamamışım... Aşk yalnız kalmayı bilmekmiş... Bilemediğim için 7 yıl komşuma mecbur kalmışım.... öyle ya... Komşu komşunun külüne muhtaçmış....

" DÜŞÜNMEK TABİ OLMAYAN BİR EYLEMDİR...."


Aşkta mantık aranmaz... Bu en önemli kuraldır...Mantıklı olmaya çalışmak en büyük günahlardan birisidir aşk pazarında köleysen..Ve bu baş kaldırış için 5 yıl , düşünerek geçirmek için biçilen cezadır ömrüme...

Tarafımdan güle güle kullanılacaktır....



SONSÖZ

İtirazım var hayat... Beni kaale al artık... 30 Yıl ceza, 29 yaşındaki bir insan için çok ağırdır... Bir senelik ceza indirimi yap ki ben hayatımı takas edebileyim karşılığında... Ya da bir sene bekle ben aşkın ne demek olduğunu öğrenip öyle geleyim... Böylece azmettiricim bahtiyar olsun...


VİCDANI RAHAT OLSUN.... BEN ARTIK ONUN ÖMRÜME PEŞKEŞ ÇEKTİĞİ BİR YAPIŞKANLIK
İÇİNDEYİM... BULAŞMASIN BANA... OLAKİ DAYANAMAYIP BAKARSA BENDEN YANA, GÖRDÜKLERİNDEN
UTANIR VE YERİN DİBİ NASIL BİŞEYMİŞ YAŞAYARAK ANLAR....


Yağmur Rüzgar
2008

12 Eylül 2013 2-3 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 11 yıl önce

    Değişik bir serzeniş. Ve aşk herkesi alnının çatından vuruyor habersizce. Habersizce sürdürüyor tüm eylemlerini. Ve aşk fiilen sona erdiğinde, acı gerçeği tükürüyor yüzümüze. "yalnızlık" Kutladım.