Maviye Düşkünlüğüm
Maviye düşkünlüğümü bilirsin...
Gökyüzü duymasın ama denizde ben hep seninle oynarım... Sonsuz mavilerde seni sonsuza dek sararım. Bazen kızarsın, delirir dalgaların... Küserim! Kumsala sürüklenirim ağlaya ağlaya... Ama sen vazgeçmezsin suya teslim bedenimi maviye maviye çekersin. Huzurun ıslak dokunuşlarıyla gönlümü alırsın, iyice affettiğimi anlayınca mavi delirmelerinle yine kumsala sürüklenirim... Ta ki küsmelerimi denizin derinliklerine gömene kadar... Canım ben sana o yüzden hiç küsemem... Küsmelerim denizin mavisinde kaldı...
Gökyüzü küstü sanırım hemen onun da gönlünü alayım kimseye dargın kalamam ben sevda meleğiyim. Biliyor musun senin yokluğunda masmavi çarşafını çekti simsiyah gözlerime, gözlerim hep seni gördü gökyüzünde... Özledim ağladım, kokunu duymak istedim maviden yeşile yağdı bulutlar... Bir damla su oldun kaktüs çiçeğimin yaprağında kıyamadım, seni ona bağışladım... Anlayacağın canım ben seni sonsuza kadar kaktüs çiçeğimin huzuruna sakladım ama üzülme o da düşlerim gibi masmaviydi ben seni mavide sevdim...
maviye sevdalı yüreğimiz birde kekik kousuna
emeğine yüreine sağlık sedaların şairi tbrkler
maviye sevdalı yüreğimiz birde kekik kokusuna
emeğine yüreine sağlık sedaların şairi tbrkler