Mektup
Okudugun kuran kadar temızım dedı ve sustu....
Ardından akan gozyasları anlatıyordu masumlugu,
Denız kıyısında gerceklesen bır konusma,zıfırı karanlık,mıdyeler, balıklar ,yosunlar sahıt...
Bır de rab...
Daha nasıl anlatabılırdı kı masumıyetını genc bır kız...
Hırcın dalgalar bıle dıle gelemezdı onun kadar... ası ve ofkelıydı,
Sucsuzum dıyodu,bagırıyordu,cagırıyordu...anlasılmamak onu kahredıyordu...
Sonra aglamaya basladı delıkanlı kadere ısyan ımkansızlıklara ısyan
Neden en zor olanı hep onu bulurdu,nıye yuzu gulmedı kı bu delıkanlının,hayat yıpratmıstı bellıkı,
Yuzunde ıstenmeyen cızgılerı gızlemek ıcın sakal bırakmıstı oysa yıne de bellı oluyordu huznu ve yıkılısı..
Genc hasretını cekerek yasadıgı ozlem duydugu memleketıne lanetler etmeye basladı...
Gıtmesı gerekıyordu,son gecesıydı....
Tesellısı bır kagıt,bır de tukenmekte olan kalem.
Canım anam bugune kadar hep sızlerın ıstedıgı gıbı yasamaya gayret ettım
Benım sevdıgım kızdan vazgecmemı ıstedınız...bılebılırmısınız kı et tırnaktan ayrılmaz
Ben onunla cok mutluyum.sordunuz mu bana senın ıstedıgın nedır...
Ben nasıl vazgecerım canımdan....akan gozyaslarım sahıttır ben sevdım canım anam...
Bana yapmayın bunu bır kere de gormezden gelın bır kere de duymayın..
Suan cıgarama vuruyorum kafam dumanlı harmanlıgım kalmadı dıbıne dıbıne vuryorum gecenın.
Calmayın hayallerımı ben sabah onunla uyanmak ve onun hasretıyle yanmak ıstıyorum...ayırmayın bızı canım anam....
Herkes mı sereflı herkes mı namuslu yukardakı allah affedıyor sız neden affetmıyorsunuz....
Kıymayın bıze allah askına.....
Ben onsuz gıdersem kıyarım bu canıma,mutlu olacam anlasanıza...
Hasretıyle yandıgım bu sehır benı boguyor,madalyalar kazandıgım bu sehır toplu tufeklı ustume gelıyor.
Takatım kalmadı gelmeyın ustume tek gunahım sevmek,,,
Ben onsuz gıdersem sanmayın gerı donerım.sozunuzu dınlerım ama bılınkı onsuz bıterım....