memleket
İnsanın memleketi neresidir _ doduğu yer mi, büyüdüğü yer mi? yoksa, her gece düşledği kendini ait hissettiği yer mi ? bence düşledği, mutlu rahat, huzurlu hissettği yerdir. O yerde her türden sevinç neşe yeri geldğinde hüzün vardır.Orada sanki yüzyıllarca yaşamış oraya hatıralarını bırakmış gibidir. Orası cennettir, candır , kandır, bağdır. Aslında bir yer vardır ,bu dünyada ya da dış dünyada kalmış bir yer sonu olmayan güzellikteki bir cennet. İnsan ne zaman yalnız yalnız kalmak istedğinde oraya gitmek ister, ait olduğu yere.. Ama gidemez .. .
İnsan bazen kendini orada başka kişilikte , belki başka bir dinde ama yine o aynı kırmızı elbiseyle görür. o düş dünyasındaki herşey düş değildir aslnda gördüğünüz 3 katlı minik bir ev , sokakta duyduğunuz bir ses bir tını, yalnız kalmış bir adamın sokak kenarında kemanıyla çıkardğı sesler sizi oraya götürür. Birden kendinizi olursunuz.Oraya gidebililirlik oranı nedşr hergün onu düşünürsünüz zaman zaman ülkelerde şehirlerde caddelerde o kutsaol cenneti ararsınız bazı resimlerde . Evet! burası dersiniz bazen kırmızı eteğiyle yolun kenarında tek katlı bir evde kaldırımda oturan bir kadını benimsersiniz bazen , mavi beyaz minik bir evi.. Herkesin hayali midir pembe panjurlu ev? herkes mi bulur kendini o evde ? Herkesin hayali başka işte. herkesin evi, herkesin insanı, teni ,kalb,i aşkı ,kadını ya da erkeği başkadır .
O hayali gerçekleştirmek mi? yapabilir miyiz? evet , şimdi geçin masal kitaplarının başına masal kitabı dediysem pamuk prenses yada alice'in harikalar diyarı değil.. herkesin kendi masal kitabı vardır onu açın .. oradan kendinize bir hayal seçin , ve gerçekleştirmeye bakın inanın olanaksız değil..