Milletin Sabrı Bu Kadar Sınanamaz
Bugün yine şehitlerimiz için yanıyor hepimizin yüreği.Her geçen gün şehitlerin sayısı katlanarak artıyor ülkemizde ve ateş düştüğü yeri yakıyor.Çavuşlar,komutanlar subaylar askerler teker teker can veriyor vatanı uğruna. Arkasında hamile ve çocuklu eşini, yaşlı anasını ve peşinden vatana kendi gibi şehit olacak kardeşini bırakıyor ,şehitlerimiz.Ocaklarına ateş düşüyor tutuşuyorlar her biri cayır cayır.Hayır bu acı son bulmalı.
Hey Türk milleti avazın çıktığı kadar haykır! ve sesini duyur artık kulaklarına tıpa tıkayanlara,kendi oyunlarının içinde Türk askerlerini harcayanlara,orduyu içten içe çökertip polis teşkilatını, terörle mücedele için uygun görenlere...
Ne hikmetse,bir avuç terörist koskoca Türk ordusuna,kafa tutar oldu.Oysa ki kuzey ırakta teröristlerin odaklanmış ve yerleşmiş oldukları şer yuvasını,TÜRK milleti,tükürüğüyle tahrip edeceği güçtedir.Terörle mücadele için ramazanın geçmesini bekleyenler,bu işi sadece ordunun çözeceğini,hala kabul etmek istemiyor.Peki soruyorum şimdi onlara.Bayram geçtikten sonra vereceğimiz şehitlerimiz için daha mı az canımız acıyacak?.Yeter demenin zamanı geldi,çoktan geçiyor.Milletin sabrı bu kadar sınanamaz.Bu sabır taşı taşma noktasındadır.Bu millet,değil şer yuvalarını ,kuzey Irak'ın tümünü tükürüğüyle boğmaya hazırdır.
1915 senesinde Çanakkaleyi geçilmez yaparken,bu vatanın özgür bir yurt olarak bırakan kahraman ejdadımızın bize bir vasiyeti var.
Çanakkale toprağına yıldızlı ay bayrağı yere düşürmeyen,Şehitlerimizin emanetlerine layık olabilmek.
Türkiye'nin çıkarları olduğunda,partinin çıkarlarını elimin tersiyle itmeye hazırım diyen birinin hala ne beklediğini merak ediyorum doğrusu.. Bir gün ya senin yiğit'in şehit olsaydı ne yapardın?