Mutluluk Toprak Olacak.

Mutluluk ne diyelim....Sevmek,sevilmek,kendi özünle varolmayı başarabilmek...İşte tam o noktada başardın demektir...Ama ne olur karşındakindakini incitmeden.....

Görüyoruz,yaşıyoruz...Acaba bir bilen var mı bu sır nereden geliyor?Okursan her şeyi,hiç ayrım yapmadan,bilgilenerek konuşabilmeyi başarmak...İnsanlar,insanlarımız belki çok şeyi biliyor..Ama eksiklik karşındakine anlatamamak...İşte o çok zor diyorsanız bir filozof vari çok kolay olduğunu anlayabilirsiniz.Nasıl?Kendini karşındakinin yerine koy ,anlatmaya başla bildiklerini...ondan sonra bak bakalım edebiyat dökülüyor mu,dökülmüyormu?Bunuda başaramıyorsan karşındaki insanda psikolojik bir bozukluk olduğunu düşün ve susmayı dene...Yine de başaramıyorsan bilgide bir eksiklik varolduğunu düşün ve okumaya devam et....
Evreni düşün.Canlıların oluşumunu düşün..Nerden geldik ve son ne olacak?Bu da önemli..Hastalıklı veya sağlam insanlar...Hele bir hastalık hiç iyileşmiyorsa üzülmenede gerek yok ben ce...Allah böyle istemiş demek te yanlış...O zaman ne yapacaksın?İnsanların ilk dünyaya geldiği anı oku...Hz. Adem den itibaren...O zamanlarda tabiiki ilkinsan oğulları şimdiki gibi olamaz..farklı bir biyolojik gen yapısı..Nasıl?İlkinsanlar konuşamazlar,haberleşirler dumanla,kuşla,işaretlerle...Şimdiki işitme engelliler gibi..şimdiki konuşma engelliler gibi...iri cüsse..şimdiki obezler gibi...güçlü olmaları şimdiki otistikler gibi...şu an her çeşit insan var...işte bu durum ilkinsanoğlullarının varoluşundan beri var...Genetik...şurdan veya burdan kaynaklandı diye araştırıp kendinizi üzmeye gerek yok...varolmak böyle başladı..Son da böyle olacak..yani insanlar genetik kalıplarını kimyasal vari değiştirecek..suskun olacağızz,güçleneceğiz,kanser olacağız,spastik,otistik olacağız,obez olacağız.. Öldükten sonra toprak olup,mineraller ,metaller oluşacak..O toprakta bitkiler büyüyecek,bitkileri yiyerek yaşayacağız ve öleceğiz..Bir tür sistem bozulacak ve yok olacağız...Hani derler ya,sonumuz mahşer...Lütfen buna inanın ..İşte inandıktan sonra MUTLU olacağız...

Şen kalın,esen kalın...

13 Mayıs 2011 1-2 dakika 10 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Ellerinize sağlık mutlu olmka her zaman gerekir.ben çok büyük bir ameliyat geçırdımmama yınede mutluyum sebep kurtuldum diye mutluk asla toprak olmasın asla herkes mutlu olsun