Ne mutlu TÜRKÜM diyene

Üzerine örtülmeye çalışılan kefeni, bir kader olarak kabul etmeyen can yürekler!Cennet vatanımın husumete, çatışmaya ve kavgaya sürüklenmesine geçit vermek istemeyen Mevlana gönüllüler!!

Yöre, mezhep, köken ayrımı gözetmeden sorunlarını Türkçe okuyan ve bu ülkeyi şarsız, karşılıksız seven Yunus yürekli cana canlar.......... !

-Ortak paydası vatan, millet ve bayrak sevgisi,
-Ortak degeri Türkçe seslenmek,
-Ortak noktası "Ne Mutlu Türküm" demek olanlar. Şunu asla unutmayalım; bizler hiçbir zaman sahibsiz, ümitsiz ve de çaresiz değiliz..
-Selam olsun Harran`ın,Bafra`nın,Bozova`nın,Çukurova`nın Anadolu bozkırlarında sesimize ses olanlara...............
-Erciyes`in ve Toroslar`ın çelik sularıyla yanan yüreklerini serinletenler selamım sizlere.....
-Sakarya`nın,Fırat`ın,Seyhan`ın,Meriç`in,Menderes`in sularıyla bereketlenenler..
-Yörüklerin,dadaşların, efelerin, seymenlerin, horonların, zeybeklerin, halayların, barların; karşılamalarla elele, gönül gönüle verenler,
-Bilge Kağan`ın, Dede Korkut`un, Yunus`un,Hacı Bayram-ı Velin`in, Mevlana`nın, Pir Sultan Abdal`ın soluklarıyla soluklananlar.. Şunu hiç bir zaman unutmuyalım: ANADOLU TOPRAKLARINDA ŞEVKATLE BÜYÜTÜLMÜŞ, SEVGİYLE YOGRULMUŞ, 1000 YILLIK KARDEŞLİĞİMİZ biz kalem tutan ellerin gönüllerinden dökülecek dizelerle daha nice yıllar devam edecektir. Yeterki bizler Karamanoğlu Mehmet Bey`in dediği gibi Türkçe konuşmasını unutmayalım.

Bu duygu ve düşüncelerle sizlere selam ve saygılarımı sunarım Anadolu`mun her köşesinden .......

HAYDİ! GÜR BİR SESLE BİR KEZ DAHA HAYKIRALIM CİHANA....: "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"...................

20 Temmuz 2008 1-2 dakika 10 denemesi var.
Yorumlar