Ne Zaman

Nerelerdesin yüreğimin en derin sancısı?...
Korkuyorum sensizlikten yalnızlığı da aştım artık.Gözyaşlarımı saklayamıyorum artık.Günleri değil ayları değil yılları değil asırları bile hasretlerle doldurmuşum meğer.
Çok beklemişim kışın ortasında ilkbahar esintilerini.Kayboluyorum yavaş yavaş.Hissedemiyorum,düşünemiyorum.Kırık aynalardan mor menekşelerin soluşunu çaresizlikle izledim.Rüzgarlar alıp götürdü bütün kıvılcımlarımı.
Yine beklediğim o son duraktayım.Bıraktığın gibi gözü yaşlı,gam yüklü,boynu bükük,karanlık alemlere dalmış,yine seni seven ve yine seni bekleyen...
Bıraktığın yerde bekleyen...
Ne zaman döneceksin nerede olduğunu bilmediğim o diyarlardan?...

NE ZAMAN?...NE ZAMAN?....

neden gitmek istersin bu diyardan?
gözlerinle yıktığın yetmez mi beni?
bana bıraktığın o son damlalarımdan
akıtıkça yaşı hatırlarım,unutabilir miyim?
söyle UNUTABİLİR MİYİM SENİ?....

08 Ocak 2009 30-60sn 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • 16 yıl önce

    ş. çevik...

    okuduğum bu duygu sağnağını, yaşanmışlıktan öte kurgulaya bilirsen tadından geçilmez olur... hatta bunun içinde kullandığın çok yerden kocaman bir sevda şiiri çıkar ki okumak büyük keyif verir...

    tebrikler...

  • 16 yıl önce

    saol abicim güzel yorumun için

  • NE ZAMAN?...NE ZAMAN?....

    neden gitmek istersin bu diyardan? gözlerinle yıktığın yetmez mi beni? bana bıraktığın o son damlalarımdan akıtıkça yaşı hatırlarım,unutabilir miyim? söyle UNUTABİLİR MİYİM SENİ?....

    Hiç bir zaman; Sevdiğini unutmak zor kolay değil...

    Güzel bi paylaşım olmuş yüreğine sağlık şairemmm....

  • 15 yıl önce

    sen de güzel yorumun için saol canım benim