Neden?
Neden hep birileri gitmek zorundadır? Neden birileri arkasına bile bakmazken, birileri hep bakakalır? Üzülen sadece yolcu eden midir? Yoksa gideninde bir şeyler kopuverir mi ta yüreğinden? İçine hiç dinmeyecekmişçesine oturuverir mi bir şeyler? Boğazı düğümlenip ağlamaklı olur mu? Giden olmadım hiç bilemem neler yaşar, ne düşünür, iç dünyası arkadan bakakalan gibi karmakarışık mıdır? Olamadım ki hiç düşünmeden çekip giden. Öylece bakanım ben. Masum, sessizce gözünden yaşlar dökülen, çoğu zaman feryatlarla ağlamaya bile cesaret edemeyen, güçlü görünmeye çalışan, içinden her seferinde bir şeyler kopuveren, ayakta durmak için sevginize muhtaç olan benim. Giden geri dönse de fark eder mi sizce? Kapanır mı o yüreğin acısı? Geçer mi zamanla dinebilir mi? Dönse de acı verir artık. Senin gözyaşın onun için akmış ama onsuz başkalarınca silinmiştir. Yaşananlar onun yüzündendir ama bunları unutturan başkaları. Düşünmeden çekip giden odur, buna çaresizce izin verirsin ama geri dönüşü sadece bir zevk değil midir senin için? Dönse de artık muhtaç değilsin onun sevgisine. Senin için yaşadığını düşündüğün insan, bir başkasınındır hep. Şimdi ne demeye karşı koyamazsın ki ona. Çünkü seven hep sendin o gitti arkasına bakmadan, düşünmeden her şeyi sildi bir çırpıda... Bir gün anladı onu her şeyden çok seven birini kendi elleriyle başkalarına teslim etmişti. Gün gelir devran döner derler ya işte bu tamda o olmalı. Her şeyi ne kadar geç anlamıştı değil mi? Şimdi o ilk zamanlardan daha çok kızgınsın ona. Çünkü o zamanlar her şeyinle onun olduğunu düşünüp beklemiştin. Şimdi yokluğu acı vermiyor. Kimse yanında olmadığı için ilk kez sevgine muhtaç olan o.bırak birinin sevgisine muhtaç olmak ne demekmiş öğrensin!