Neden

Herkesin gördüğü gülüşlerimin arkasında hüzünlerim var.Gündüz gülerek geçirdğim zamanları geceleri ağlayarak telafi etmeye çalışıyorum.Bakmayın onsuz bu kadar yaşayabiliyorum.sadece gecede yaşadığım o, gündüz ise sadece beden.Bakımsız,yorgun ve gözleri morun başkenti olmuş bir adam bedeni taşıyorum.Yine bir gece dışarı çıkıyorum yemek yediğimiz yerde yemeğimizi yiyor, iki kişilik hesap istiyorum.Onun bıraktığı yerdeki ayrılığın yediği gençliğimi de ödüyorum.yine geliyorum o karanlık , her gece seni düşünürken beni öldürdüğün odaya bakalım bu sefer nerden vuracaksın beni gözlerim senin en zayıf hedefin.benim seni özlerken nasıl öldüğümü görmüş bir dostum.o kadar sevindim ölürken bile seni özleyerek öldüğümü duyunca.aldım elime kalemimi sarıldım boş sayfaya döktüm özlemimi üzerine katlayarak.
'Aşk bir mutluluksa benim duygularım neden acıyor? Cevabını versene ey sevgili hani sendin bunları yazmama sebep giderken öyle demiştin.sen yoksun bak gene yazıyorum dizeler bile sevdasına sahip çıkıyor.Sen sevgili sen ne yapıyorsun ?unutu...yok yazmıcak bu kalem bunun devamını.Nekadar kolaydır o gidişler bilirsiniz yaşamışınızdır.Ya giden olmuşunuzdur ya da benim gibi kalan.Giden mi yenildi aşka kalan mı?Giden mi daha çok sevdi kalan mı?Kalan gülemiyorsa giden neden ağlayamıyor?bir adam çok sevdi kadın gitti.giden kadındı ama kaybeden adamdı çünkü delicesine sevmeyi biliyordu bir taraf bu aşkta.Özlemişti o minik ellerini...
Bu yüzyılda pamuktan sevgiler, naylondan özlemler...Aşk neden bu kadar düştü?Aşkın ağızlarda
sakız olduğu bu devirde aşktan konuşmak çok anlamsız.Bugün birinin elini bırakan yarın öbürüne çok çabuk alışıyor.NEDEN?Oysa aşk yanmaktır yanarken kül olmaktır deriz hep.Çünkü o eli bırakıp diğerine çok çabuk alışanların mangaldan, kamp ateşinden farkları yokAteşleri azalınca yeniden yellenmek için başka kollarda kendilierini avutuyorlar..Yazık aşkın ruhuna özlemin yüreğine yazık.Sırf senin gibiler yüzünden seni seviyorum kelimesini kullanmak istemiyorum.Ben sessiz seviyorum seni böle içerden derinden....

21 Temmuz 2011 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar