Neden mi Sevemiyorum Kimseyi

"Neden mi sevemiyorum kimseyi?"

Aklıma bir film sahnesi geldi. Bir trafik kazası ve genç bir kadın. Kazaya etki eden şeyler anlatılıyordu. Unutulan bir eşya, çalan bir telefon, taksicinin verdiği kahve molası, işe geç kalan adam, sökülen ayakkabı bağcığı... İşte tüm bunların birisi yaşanmamış olsa... Düşünsene eşya unutulmasa, taksici kahve molası vermese, adam işine geç kalmasa, ayakkabı bağcığı sökülmese... Tüm bunlardan birisi gerçekleşmemiş olsa, genç kadın kaza geçirmeden karşıdan karşıya geçebilecekti...

İşte bunları hatırlayınca, yolda gördüğüm herhangi bir insanın bize etki edebilmiş olacağı aklıma geliyor. Belki o adam o gün dışarı çıkmasa, belki o son telefon kavgamızda şuan yolda telefonla konuşan kadın, yanlış bir numara çevirip seni benden önce aramış olsa, ben dışarıda kavga edip sinirli olmasam... İşte bütün bunlar ve daha fazlası kafamın içerisinde bir tümör gibi dolaşıyor. Vücudumda bir veba gibi... Neden diye sormuştun, neden insanları sevmiyorsun? Çünkü yaşayan tüm insanlar, istemeden de olsa seni benden ayırmış olabilir. İşte bu yüzden, tüm insanlardan nefret ediyorum...

20 Mayıs 2013 1-2 dakika 19 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    tebirk ederim denemeniz süper ellerinize sağlık

  • 11 yıl önce

    Bir deneme için kısa denilebilecek bir yazı daha uzun yazmalısın Onur. Sevgiler...😙