Neyim Ben
Neyim BEN?
Kendinizle ilgili neleri bilip neleri bilmediğinizi hiç merak ettiniz mi?
Neleri başarıp, neleri başaramayacağınızı? Nerelerde yenilip, Nerelerde yenilemeyeceğinizi?
Hiç kendinizi merak ettiniz mi?
Kesinlikle etmişsinizdir! Belki de birçoğunuz bu soruların cevaplarını buldunuz. Belki de bazılarınız Hiç birisine ulaşamadı! Ya da hiç bu soruları kendinize sormadınız.
Küçükken bize sıkça sorulan sorulardan biridir 'Büyüdüğünde ne olmak istersin diye'
'Kimimiz Doktor' 'Kimimiz mühendis' 'Kimimiz Öğretmen' Neden? Diye sorulduğunda
'Yaralıları iyileştirmek' 'İnsanlara yararlı şeyler üretmek' 'Öğrencilerime doğru yolu göstermek'
Umarım dikkatinizi bir şeyler çekmiştir.
Bütün bu sorulara verilen yanıtlarda hep Cevabımız İnsanlar için bir şeyler yapmaktan geçiyor..
Peki, büyüdüğümüzde bu durumu ne değiştiriyor.
Kaçımız bu hayalleri gerçekleştirdik veya gerçekleştirdikten sonra asıl amacına hizmet ettik.
'Hakkın hakkaniyeti varsa Yüreğinde, Sende Aslında bir Haksın'
'Doğrulukla Çalışan bir Yürek, Vücuda doğruluk pompalar.'
'Evreni keşif için Uzaklara gitme, Sen zaten bir evrensin.'
Kendinizi bulmamızı sağlayacak birkaç ipucu diyelim.
Ben size kendinizi gösteremem. Ancak yolu göstere bilirim.
Ama inanın Ben de kendimi daha bulamadım.
Bu soruların cevabını benden beklemeyin çünkü bu sorular sizi size gösterecek sorulardır. Ben sizi size gösteremem. Ancak yolu tarif edebilirim.
Şimdi sizden bir şey istiyorum.
Bu yazıyı okuduğunuz Gece yatarken.
'Yeniden doğun. Başka ebeveynler, başka bir dil ve ülke, Farklı İnsanlar ve Ağaçlar, Değişik okullar, öğretmenler, kişiler, Başka bir Aile ve ev, Bambaşka bir dünyada yaşadığınızı ve öldüğünüzü düşünmenizi.'
Sonraki gece.
'Başka bir gezegende, Başka yaratıklarla, Farklı bir sistemle, havayla yada havasız, Başka bir peygamberle 'Allah' inancına. Değişik topraklar, Farklı bir hayat biçimiyle, Yaşamanızı istiyorum.'
Son gece.
'istediğiniz bir hayvan olarak doğmanızı, O hayvani güdülerle hareket etmenizi, Avlanıp yemek aramaya çıkmanızı, Başka bir bekleyiş içinde bulunmanızı, Etrafa siyah beyaz bir perdeyle bakmanızı, Arılar gibi sürekli çalışmanızı, Kelebekler gibi sürekli uçmanızı, kuşlar gibi yuva yapmanızı, Kaplum bağalar gibi yavaş, Çıta gibi hızlı olmanızı, ağaç olup meyve vermenizi, Toprak olup Ürün vermenizi istiyorum.'
Son olarak insan olmanızı istiyorum.
Ve bu geçmişinizi gözünüzün önünden geçirmenizi bekliyorum.
Emin olun Bu üç gece size Sizi Gösterecek ama size sizi verir mi bilemem?
Unutmayın Sizi sizden başka kimse iyi tanıyamaz. Eğer siz kendinizi tanıyamıyorsanız İNSANLARI asla tanıyamazsınız. Sakın kendinizi ben insanları iyi tanırım diye kandırmayın. Çünkü bu üç gecenin ardından tanıdığını sandığınız kişi siz bile aslında siz değilmişsiniz...
Olmak istediğin gibi ol, ama sakın Eski seni unutma.
Geleceğe bir çıta gibi hızlı koş, ama geçmişi geride kaplumbağa kadar yavaş bırak.
Kendini biliyor muş gibi kendinden emin ol, Ama sakın kendimi buldum diye aramaktan vazgeçme.
Hayat bir gece rüyası kadar kısadır, Ama bir ömür boyu tecrübe edindirecek kadar büyüktür.
Her söz, Her kelam, Her Yazı paylaştıkça parlamaya değer. Parlayan Gönüllerle, taşına biliyorsa eğer.