O gözlerindi sebebim olan

Hırçınlıklarını, sitemlerini, öfkelerini ve sevgini gözlerine gizlerdin hep.Bense önce gözlerinden yola çıkardım.Sen kaçırırdın gözlerini.Ben her defasında yakalardım gözbebeklerini.Ela gözlerine bakarken içim erirdi,öpmek isterdim seni doyasıya.Sana ulaşamamanın verdiği ilk acıyı o her şeyi ve her duyguyu içinde barındıran gözlerinde tatmıştım?

Düşünürdüm, o güzel gözlerine sahip olan biri var mıdır diye. Korkardım sonra.Ya bir gün seni benden alırsa diye.Düşüncesi bile beni ürkütmeye yeterdi.Nereden bilebilirdim ki,korktuğumun başıma geleceğini?Ama olmuştu işte.Seni benden almışlardı.Sen gidince bir ben kalmıştı bende sessizce.

Rüya bitmişti. Pembe bulutlar yerini kara buluta çoktan bırakmıştı.Gözlerimin feri gitmişti,sen gitmiştin..Sönmüştü güneş..Yıldızlar her gün seni çizmiyordu artık..

Anlasana sen gitmiştin?Ben bitmiştim?

21 Ağustos 2008 30-60sn 10 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 16 yıl önce

    anlasana sen gitmiştin.. ben bitmiştim... korkularımızı dile getirdiğimizde.. bir gün o korkularımızla yüz yüze gelmek istemeyiz..ne yazıktırki korkularımızla yüzleşiriz..ve yaşarız..değerli olan ne varsa kaybederiz...yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın...tebrikler

  • 16 yıl önce

    Düşünürdüm, o güzel gözlerine sahip olan biri var mıdır diye. Korkardım sonra.Ya bir gün seni benden alırsa diye.Düşüncesi bile beni ürkütmeye yeterdi.Nereden bilebilirdim ki,korktuğumun başıma geleceğini...Ama olmuştu işte.Seni benden almışlardı.Sen gidince bir ben kalmıştı bende sessizce.

    çook güzell yaaa