O Kendini Biliyor

Aşk mı demeliyim sevgimi sana?Geç kalmışlığımın gerçek adı senmisin yoksa?zaten ben hayatım boyunca geç kaldım aşka,sevdaya,huzura,mutluluğa kısacası güzel olan herşeye geç kaldım.Sana söyledim ya ben ve benim gibi bir çok insan hayatı yaşayanlardan değil hayatın yaşadıklarından yada harcadıklarındanız.Oysa ne çok isterdim geçmişimde keşkelerin olmamasını bırak geçmişi seni tanıdıktan sonra keşkeleri çıkarabilseydim hayatımdan ama nafile umutlarım bilirim.Hiçbir zaman sana yüreyemiyecek ayaklarım.Yanımdaki sen olmayacaksın.Hayaller,beklentiler,yaşanan güzellikler ve sonunda bir şarkının en güzel melodisi gibi kulağımda bana en güzel sözcükleri fısıldayan bir ses kalacak.Senin anlayacağın bu aşktan bir avuç gözyaşı ve yokluğun düşecek benim payıma.Ne çok isterdim o fuarda tanıdığın kız olmayı.Yada seninle aynı o gibi engeller olmadan tanışabilmiş olmayı.Ne kadar farklı olurdu o zaman herşey.Keşkeleri çıkarırdım o zaman hayatımdan.Hayatta kimsenin kimse için kurmadığı kadar güzel cümleler kurabilirdim sana.Geçmişte yaşanıpta şuan dillere destan olan aşıkları kıskandırabilirdik beraber.Biz bu dünyadan göçüp gittiğimizde dillerde aşkımızın adı kalabilirdi.Şimdi bizim dinlediğimiz o büyük aşk hikayeleri gibi çocularımız,torunlarımızda bizim aşkımızı anlatabilirdi.Ama,keşke,belki hayatın benim için ifade ettikleri...Belkide sensin hayatımın o anlamsız yanının tamamlayıcısı nerden bilebiliriz ki?Hayatının küçük bir bölümünde küçük bir rolüm olsun yeter.İhtiyaç duyduğun bir ses,bir nefes olmak yeter.Hayat daha ne oyunlar hazırlıyor kimbilir bize.Belki hazırladığı bir oyunun başrol oyuncuları sen ve ben oluruz günün birinde.Rolümüzün hakkını veririz o zaman.Sabret ve bekle tüketme umutlarını ben öğle yapacağım.Sakın tükenmesin gücün,umudun.İnsan oğlunun sabrı bittim dediğinde yeniden başlarmış unutma.AŞK,SEVGİ,SIĞINILACAK EN GÜZEL LİMAN,DUYULABİLECEK EN GÜZEL SES YADA ADIN HER NEYSE İYİKİ VARSIN İYİKİ YANIDIM SENİ...Seninle birlikte hayatıma iyikiler girdi...SEN VE BEN GECİKMİŞİZ BU AŞK İÇİN AMA OLSUN VARLIĞIN YETER...

31 Ekim 2009 2-3 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar