Öğüt İhanet
Her yerde var olan ,her canlının kalbinde yaşayan merhamet dolu Aşk Tanrısı,her yüzü kendisine çevirir.Oyüce efendidir.
Bizleri onu kendi kalplerimizde aramaya sevkeder.
O SONSUZA DEK PARLAYAN IŞIKTIR.
O her şeyin içindeki benlik ,kalpte gizli bir alev gibidir.
Yalnızca huzurlu bir ruh tarafından tanınabilir.Onu bilenler ölümsüz olurlar.
şıvataşuatara
Dostlar affedilmez fakat düşmanlar affedilir;
MACCEVELLİ
Niye bu öğüt ile başladığım malum.....
İnsan hayatında birçok olaylar,kişiller kavramlar ile karşılaşır.....Bunlardan tecrübe kazanır;müspet veya menfi.....Kişiler tanır iyi veya kötü...
Kavramlar ile halleşir olumlu ....olumsuz..
Edindiği tecrübe ile yeni tecrübeleri yorumlar vede belli güce erişir.
Lakin her şey bu kadar soft değil..
Özellikle kişiler bahsinde...Kişileri seversen işler biraz karmaşık......!Edindiğin tecrübeyi onda ararsın..onu yorumlarsın..vede beyninde onon için bir yer açarsın tabiiki bu karşı cins ise kalbinide ortak edersin....
Artık o kişi senin için tanımlıdır.Ondan korkmaz ,çekinmez ve güvenirsin.
ÇÜNKİ..sen O olursun...O İSE SEN!!
Bu arada yine kuşlar ötecek,dünya dönecek......
Kafa ve kalb'deki yerler açılıp serilecek zamanın çarkları arasında.........
Tereddütsüz ....
Güvenilir...
Tam o anda ;hayatlara müdahale karşılıklı söz konusu değil....ama görünmez bir anlaşma var...kafa ve kalp teki yere göre..
Düşünceler onun varlığı veya yokluğunda dahi aynı olduğu güvencesi ile.......
Birimizin bahçesinde bir KARGA Ne işi olsun kiii???????
Bu kadar kıymetli bilinen değerler yanında....BİR ANLIK ZAAF?????
Konuşlandırılan yer İNSAN ...bir enteresanlık ve BUHRAN......
Birimizin mücevherlerine RİYA....
iNSANDAN İNSANA DEĞİŞEN DEĞER YARGILARI
Senin eyeletinde KUSUR......
Benim eyaletimde İDAM.........
İşte baştaki öğüt açıklaması........
AMA KALAN Hoşça anılar...Kifayetsiz artık ne satırlar........ nede ....sancılar.........
20 .06.1999 unutulmayanlar........