Ölü Kraliçe (Vampir çocuk)
Bembeyaz dişlerini kızın pamuk qibi tenine bastırdı cocuk.Kız bu acıya dayanamayacaktı. Acıdan öte baqımlılık qibi bir duyquydu bu . Kanı şiddetli bir şekilde akıyordu. Kırmızı ve beyaz ilk kez bu kadar coşkuluydu.Ellerini uzattı bi an ve tenini ıslattı kırmızı.Bu nasıl bir girdaptı? AnLaşılması qüç olaylar onların başındaydı sürekli.
Çocuk sordu:
'İsminiz nedir? Kurbanımın ölmeden önce ismini biLmek isterim. Sizde diğerleri gibi aniden gitmeyin '
Kızın konuşmaya gücü yoktu.Nefes biLe aLamıordu.' Olive, olive ! Beni duyuyormusun ?'
Vampir cocuk kendinden utandı. İlk defa böyLe bir duyquya kapıldı.Bunun adı ? Şeyy... Pişmanlık oLmalıydı.
'Ben böyle bir varlığa nasıl kıydım ? Bu kadar iğrençleşecek ne vardı .'
Kızın acık kalan buz mavisi gözlerine baktı. Dayanamadı ve sol gözünden bir damla yaş düştü. Kızın kıpkırmızı dudaklarına yapıştı. İlk kez ölüyü öpüyordu. Kızın kan sıcramış yüzünü silmeden delice öpüp kokladı ve dudaklarında kızın tenin kokusu ve izi kalmıştı...
Vampir olmak tek zayıf noktasıydı ve kız bunu anlayamamıştı. Vampir cocuk pişmandı ama kızın kanı ona o kadar haz vermişti ki kendini durduramamıştı. Yazık ! Böyle güçsüz bir varLığa zarar vermişti.
Olive'i kucağına aldı ve koşmaya başladı cocuk.Koştu, koştu,koştu... Aniden şimşekler çaktı ve şiddetli bir yağmur başladı.Vampir cocuk ağlıyordu ve şans bi kere de olsa yüzüne güLmüş, yağmur gözyaşlarını gizLeyebilmişti...
Kızın simsiyah, upuzun saçları uçuşuyordu.Buz mavisi gözleri, belli bir noktaya bakıyor hareket etmiyordu. Donmuş, bembeyaz cildine kondurulmuş kıpkırmızı dudaklarıyLa ne kadar guzel bir cesetti bu?
Bu inanılmazdı ama genç vampir bu cesete aşık olmuştu.'Aşk' ilk kez bi cesette can bulmuştu.Belki 'aşk' biLe değildi bu adı konmamış bişeydi.Belki bi tutku,belki merhamet,bilinmezdi...
Genç vampir, Olive'in cansız bedenini bir kayanın üstüne yavaşça bıraktı. Gün ağarmaya başlamıştı vampir gitmeliydi. Ama gitmedi. Olive'i bırakamadı bir başına ve onunla birlikte yaşadığı ormana uçtu. 0rmanın en kuytu,en karanlık yerinde yaşıyordu. Kızı bir ağaç kavuğuna yatırdı .Kendi yere oturdu ve düşünmeye başladı. Yaşadığı son 5 saat ömrüne bedeldi sanki. Hislerinin tercümanı yoktu. O daha 'sevgi' nedir bilmezken bu kız da nerden cıkmıştı ? MasaL kitabından Fırlamış gibiydi ve masal kitabındaki perilere benziyordu o masum varlık. O samimi ve ictenliğiyle. Vampir hep yalnızdı şimdiye kadar...Kendi krallığını kendi yönetiyor, yönetilende kendisi oluyordu. Oysa şimdi ölü bir kraliçesi vardı. Konuşamıyor, nefes bile alamıyordu.Vitrindeki cansız mankenlerden farkı yoktu bu konuda...