öylesine sevmek!

anlatabilseydim keşke kelimeler yetseydi içimdeki yanan aleve hani vurur ya dalgalar sahile işte sevdan da vurmuştu benim gönül sahilime güneş doğdu sanki seninle karanlıkta ışık oldu aşkın içime yüreğime sen varsın diye güzel geldi sevdalar aşklar hayatlar yüzler yalanlar bile seninle güzeldi aşkın anlamı sen demekti sevda seninle yaşandığında gerçekti kızdığımda bile sana yada kızdırdığımda seni hayat tadına doyulmaz olurdu sevda aşk gerçekti... seninle büyüdü benim küçücük yüreğim, seninle yeşerdi benim duygu filizlerim yaşlanmayı seninle sevdim ben seninle yaşarken severken beni özlerken hasretken bana yaşlanmak güzeldi seninle... yaşlanmayı planlmakta güzeldi... ellerin sıcakken daha ve tutmayı isterken ellerimi yaşamak işte yaşamak o zaman güzeldi... mutluyken benim gibi sende severken yüreğimi sende senle başlayan herşeyde sevmek güzeldi yaşamak güzeldi... hayat anlamlıydı yaşanmalıydı seninle yaşlanılmalıydı... gözlerim seninle açılmadı belki ama seninle kapanmalıydı... hüzün için akmamalıydı yaşlar gözümden hasret kokmamalıydım sevda yüzünden seni özledim ben bu ayrılık yüzünden sensiz bu yürek kalmamalıydı nasıl anlatsam sana dinletsem derdimi seviyorum seni bil kıymetini üzme beni getirme önüme ayrılık biletini sevda treninde aşklanalım...... seninle aşkı yaşayayım seninle en güzel sevdada yaşlanayım seni özlemenin kıymeni sen benim olda sana masal diye anlatayım seni sevmenin güzelliğini sana izin verde seninle anlatayımm!



seni çok seviyorum kalbimin sahibi yaşama sebebim son nefesim seninle yaşlanmayı istiyorum seni seninle yaşamayı istiyorum seni yaşarken gözlerine bakmak ellerini tutmak sana olan sevdamı haykırmak istiyorum korkmadan usanmadan öylesine sevmek istiyorum sana hasret duyarak her gün yollarına bakarak bana ait olduğunu bilerek seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni istiyorum hayatımda gitme hep kal bende sev benide o temiz saf kalbinle yokluğun ceza olur bana varlığın hediye seni çok seviyorum özlemek ne diye seviyorum seni yar diye diye kalbimsin veremem seni kimselere...
hasretin adı var kendisi kayıp
sevdalılara aşk yasak olmuş
sevmek söyle ne zamandır ayıp
bu zamanda sevenler sararıp solmuş....

19 Nisan 2011 2-3 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar