Özgürlük
Her şey kelime anlamı gibi olsa keşke .. Kimse masal okumasın , biraz özgürlüğümüzü yaşayalım dediğimiz an bir engel çıkarılıyor karşımıza. Yürüyüş hakkı yasak anında tomalar biber gazları. Yolda yürümek olay her an önünüz kesilebilir . Hele bir bayan için gece dışarı çıkmak mı, güldürmeyin beni. Tecavüz ederler, yakarlar en olmadı damgayı vururlar. İstediğinizi yazıp çizemezsiniz, hemen içeri alırlar, muhalif iseniz eğer hiç şansınız yok zaten. Sonra basın özgür.. Hadi oradan. Kimse hakkında karalama yapmayanlar , küçük düşürücü ifade kullanmayanlar içeride yada kanalları kapalı, ATATÜRK için 1938 de zulüm son buldu' başlığı ile haber yapanların hepsi sokakta fink atmakta.
Bırakacağız bu işleri. Eğer bu ülkede Ali İsmail yürüyüş yaparken dayaktan ölüyorsa, Can Dündar, Erdem Gül gibi doğayen gazeteciler doğrunun peşinde oldukları için ceza evine giriyorsa, yapılamıyorsa Gezi Parkı'nda yürüyüş, evine domuştaki son yolcu olduğu için varamıyor tecavüz edilip, yakılıyorsa ÖZGECAN, size de bir hadi lan .. Arkanda yoksa dayın susup oturacaksın evinde, karışma etliye sütlüye. Eğer bakan çocuğuysan, ipe dizdir karakolda polisleri , sıfırla paraları. Korkma ses etmezler, örter üstünü geçerler ..
İlkay Deniz DİNCER