Özür Bile Dileme Benden
Canımı yaktın,kalbimi kırdın,yok saydın işte bu yüzden sana karşı içimde nefret bile yok.Özür bile dileme benden, ne yapsan faydasız.Bana her zaman kalbinden ne geçiyorsa onu söyle derdin ya şimdi söylüyorum ? ben bunu hak etmedim??.
Uğruna göz yaşı dökmüştüm diyordum ya meğerse o senin uğruna değil sana neden inandığımaymış.Şimdi anladım hayatı.Kimse uğruna üzülmeye değmezmiş.Evet şimdi yanımda değilsin ama hayat devam ediyor,demek ki hayatım sensizde güzel.
Yalnızım,kimsesizim belki etrafımda çok insan var ama gelip geçici insanlar.Kim düşündü beni bu zamana kadar?En yakın arkadaşım mı?Şimdi o da yok yanımda ama umutluyum ne olursa olsun ayaktayım,dimdik karşındayım.
Ne olursa olsun ?neden ben??demiyorum.Belki başkasının başına daha kötüsü gelmiştir diyorum.Böyle avunmaya çalışıyorum.Şimdi geçmişimde kocaman bir boşluk var.?Anla ki seni geçmişimden dahi sildim.? diyemiyorum.Bu mümkün olsa ve bir tek seçeneğim olsa emin ol seni silerdim.
Önümde uzun bir hayat ,yeni dönemler var.Sensizim,mutluyum,umutluyum?Sana söyleyeceğim tek şey kaldı o da ?hoşça kal??
Bazı şeyleri geride bırakmaz zordur unutmak acı verir unutulmaz... Gönlümüze layik olanlarla karşılaştırsın Allah bizi.. güzel yazı tşkrler..