Pahalılaşmış Duygular
İnsanlar kendi çıkarlarının paha biçilemeyecek kadar değerli olduğunu sanıyorlar... Tanrım! bu nasıl bir yanılgı böyle? Bu yanılgı yüzünden pek çok duygunun değeri pahalılaştı. Aşkı hiç bitmeyecekmiş gibi yaşamak mesela,çok eskilerde kalan bir olgu oldu artık. Gözlerde bulamamak kendini ve korkulananın gerçekleşmesi, BİTTİ.. Aşka karşılık bulamamak belkide..
Aşkı niye bu kadar basitleştirdik ki? çok mu kullandık acaba, ondan mı çabuk tükendi? Yoksa her şeyin içinde aşkı aradık ya hep biz acaba saklandı mı ki bir yerlere, bulamıyoruz artık onu?
Aşkı hiç aşık olmayan birinden dinlediniz mi? Ya da aşktan kaçarak yaşayan birinden? Aşk, hüzünle aynı anda doğmuş bir kavram oldu her zaman benim için..Aşk acıtır, aşk yakar, aşk gözyaşıyla yıkanan bir kırık kalp gibidir. İşte hep böyle kaldı benim duygu kavramlarımın içinde. Belki de üzüleceksiniz benim için böyle olmasına, belki de saçma bulacaksınızdır bilmiyorum ama ya gerçekten aşk dediğiniz ve o doya doya yaşadığınız şeyi, aslında tükettiğinizin farkında değilseniz! Yani demek istediğim ya aşkı doğru yaşamıyorsanız? Sizce de sorgulama zamanı gelmedi mi?
Aşk,tarifinin mümkün olmadığı bir Pasta gibidir. Bir dilek tutarsınız, mumları üflersiniz...Çevrenizdekilerde sebeplenirler ve yeni tanıştığınız bu duyguya adım atarken sizi tebrik ederler.. Sonra hep birlikte yersiniz dilimleri..Tadı çok tatlıdır yedikçe yersiniz ve tüketirsiniz... Bazen bozuktur kreması midenizi bozar, o zaman çıkılmaz işin içinden kırık kalpler kervanına bir yolcu daha eklenir..
Evet ben aşkı bilmiyorum ve evet ben aşık da olmadım ama bildiğim tek bir şey var bu kadar kolay tüketmemek lazım onu.. basitleştirmemek gerekir her şeyde yaptığımız gibi.. o özel duyguyu eski zamanlarda unutmamak lazım..! Hayat kalabalığı içinde, aşkı sıradanlaştırmamak gerekli...
çok anlamlı ve doğru tesbitler.okudum,teşekkürler