Ruh eşinizimi arıyorsunuz Ruh eşiniz kimdir ve nerededir?

Ruh eşinizimi arıyorsunuz? Evet diyorsanız başlangıç için yeterlidir. Dünyanın neresinde olursa olsun herhangi bir yerinde, oda sizi arıyor demektir. Ruh eşiniz, en iyi yanlarınızı ortaya çıkaracak, birlikteyken kendinizi tamamlanmış hissedeceğiniz, sizi olduğunuz gibi kabul edecektir. ve böyle bir eş vardır. Eğer siz onu aramaya başladıysanız, buluşma vaktiniz gelmiş demektir. Onu simdi bulmak istermisiniz? içimizdeki yazılımlar hiç ummadığımız bir anda kendiliğinden gerçekleşir.Yaşamımızda karşılaştığımız hiç bir şey tesadüf değildir. Hiç bir zaman umudunuzu yitirmeyin.Bazı çiftler kendilerini bütün kötülüklerden arındırıp, iyiyi ve güzeli hep içlerinde muhafaza edebilirler, "birbirlerinin en iyi yönlerini" ortaya çıkarırlar ve bir birlerine hep iyi yönlerden bakmayı bilirler. onları birlikte gördüğünüz her seferinde şeffaf bir sevinçle çevrelenmiş, koruma kalkanı gibi, ışıklı bir daire içinde olduklarını görürsünüz. İnsan varlığının fiziksel, duygusal ve ruhsal boyutlarının dışındaki, bilinç ve bilinç altı varlığı da bilinmektedir. Bu çiftlerin birlikteyken, tek başlarına ulaşabileceklerinden çok daha yüksek gelişim düzeylerini yakaladıklarını, insan doğasını bilimsel olarak gözlemlediğimizde, çok rahatlıkla tespit edebiliriz. Onların çoğu normal düzeyin altında sürdürülen bir yaşama tahammül ettiklerini görebiliyorsunuz. onlar küçük şeylerden mutlu olabiliyorlar ve tam bir doyum içerisinde olduklarını, her davranışlarıyla gösterirler. Onlar ideal eşlerini bulmuş olan çiftlerdir. İnsan varlığının farklı programlarının farkındalık ile iletişimi konusunda "Aşkın ve Evliliğin mutlu bir şekilde sürdürülebilmesinin nedeni, aslında çiftlerin iki ayrı varlıklar değil de, tek bir bütünün iki yarısını oluşturdukları sonucuna varılabilir. Bölünerek çoğalan hücrelerin tekrar geri dönüp birleşmeleri gibi düşünebiliriz. Bedenimizdeki her mikroskabik hücre, bir insanın bütün özelliklerini bedeninde muhafaza ediyor. (kopyalanan Doli ile ispatlanmıştır.) Buradan anladığımız bir sonuca göre bölünen hüçrelerin iç yapısı hissi duyguları bir bütün olarak eski yerinde durduğunu düşünüyorum. içimizde doğan hücreler, dışımızdan algıladıkları bütün reaksiyonu hissettiklerini düşünüyorum. bunları bir yanda bırakırsak, En Önemli olan amaç diğer yarınızı bulmaktır. bölünen her parçanın bir diğer yarısı hep vardır. Bunu başarabilmiş olanlarda, iki insanın arasındaki yakın duygudaşlık ve mükemmel bağlantı, birindeki duyguların diğerine yansımasını sağlıyor. Birinin üzüntüsü her ikisini de acıya boğarken, birinin neşeli olmasından her ikisi de haz duyuyor. bu ilişkiyede yansıyor. birinin zevk alması diğerinide zevklendiriyor. Bilinçli ya da bilinçsiz hepimizin içinde ideal eş arayışının olduğunu saklasak da bu gerçeği kabul etmemiz gerekiyor. Gerçekten genelleme yaparsak her yürekte bu duruma ulaşma umudu saklıdır. bazıları gizli arzular şeklinde, bazılarıda, ideal eşin hayaliyle yaşamını sürdürerek, kimi mutlu kimi mutsuz yaşamını devam ettiriyor. Hayal kırıklığıyla sonuçlanmış deneyimleriniz her ne kadar bunun gerçekleşmesinin mümkün olmadığını bugüne kadar göstermiş olsa da, bu umudun her zaman yeniden doğması, kökleri çok derinde yatan bir güdüden kaynaklandığını gösterir. Bu isteğin gerçekleşmesi için neler gerektiğini öğrenmek isterseniz. Başkasıyla tam birleşmenin olabilmesi için benlikten tam anlamıyla vazgeçilmesi gerekir. benlik duygusu mutsuzluğun kaynağını oluşturmaktadır. Bunu yapabilen insan sayısı o kadar az ki, hayretler içerisinde kalıyorum. Bu tür bir birliktelik benliğini aynı derecede göz ardı eden iki ruhun bir araya gelmesini gerektiriyor. Ancak ideal eşleşmenin söz konusu olması için, örneğin eşlerden birinin kendini tümüyle vermesi ve diğerinin yalnızca alması yeterli değildir. Hatta her ikisinin kendilerini bütünüyle vermeleri de önemsiz kalıyor. İdeal eşleşme ancak eşlerden birinin, diğerinin gereksindiğini vermesi durumunda gerçekleşiyor. çiftler arası verici olma çabası ve isteği, içtenlikle özveride bulunarak sağlanabilir. Tersi durumda her tür özveri yararsız hale geliyor. İdeal eşinizi bulmak için, ne yapmamız gerekiyor.

02 Ocak 2010 3-4 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar