Rüya
Yeni Yıla girdiğimiz günlerde bir rüya gördüm dostllar ;hayırdır İnşaallah !
Bu yeni yıl sevgi yılı imiş ve girer girmez,dünyada savaşlar bitmiş .Ülkeler bilim ve teknolojide,kıyasıya
bir yarış içine girmişler.Hemde mertçe bir yarış !Tabii ki bu mert yarış içinde Türkiyem de layık olduğu
yeri almış.O güzel,zeki,pırıl pırıl gençlerimiz;kendilerine sağlanan imkanlar sonucu ,büyük proje ve keşiflere imzalarını atmışlar;diğer ülkelerin,bilim adamlarına büyük farklar atmışlar ve onları şaşkınlıktan şaşkınlığa düşürmüşler !
Türkiyemde ise her şey hoş !Alevisi,sünnisi,lazı,kürdü,azınlığı,kapalısı,açığı:"Sevgide ve İnsanlık Onurunda" birleşmişler !P.K.K. nın sözündenbile tiksinen Kürt vatandaşlarımız,tarihte,kürt Ali Çavuş ile Mehmetciğin koyun koyuna ,şehadet şerbetini içip,birlikte haşrolduğu ,bu mübarek toprakların değerini anlamış;kendilerini kışkırtan ülkelerin Türkiyeyi lokmalara ayırmak için onları kullan_
dıklarını,bu şerri başardıkları an kendilerine bir lokma bile verilmeyeceğini,işte o gün kullanılmış bir mendil gibi çöpe atılacaklarını nihayet anlamış ve geçmişte olduğu gibi bu necip Milletten başka güvenebilecekleri bir şeyleri olmadığını kabul edip "hayra" çalışmaya başlamışlar !
Trafik derseniz bir hoş !"İnatçı Keçiler" Devri kapanmış,"Saygı ve Kurallar "Devri başladığından; trafik kazaları olağandan çıkıp nadir acılar olmaya başlamış....
Çocuklarımız bilgisayar ve televizyonu;bilgi ve eğlence amaçlı,kısıtlı kullandıkları için;park ve bahçeler yeniden çocuk sesleriyle şenlenmiş !
Gün yapan ev hanımları bile yarış halinde kitap okur ve toplandıklarında son okudukları
kitabı aralarında tartışır olmuşlar.İç düşmanlarımız yalnızca yalan ve yalan konuşanlar olmuş.....
İç düşmanlarımız yalnızca yalan ve yalancılar olmuş.....
Türkiye Büyük Millet Meclisi adına yakışır şekilde ,düzeyli tartışmalarla;Dünya Milletlerine demokrasi dersi verir olmuş ki sormayın dostlarım !
Eğirdirime gelince:Gölümüz kurtulmuş,trafik düzelmiş,dedikodu bitmiş !Daha ne olsun dostlar !
Ben bu dünya cennetinde kalmak istiyorum.Ben bu rüyadan uyanmak istemiyorum.İnanın rüyası bile ömre bedel !
Dostlarım rüyam hayırlı ve uğurlu olsun;İlçeme,Ülkeme ,tüm dünyaya ve insanlığa.....Amin