Sadece
Sadece senin için yazar oldum her kelimeyi, her harfi. Ne yazsam sana çıkar oldu. Zaten pek başaramam bu işleri, bilirsin sen. Her şeyimi bilirsin aslında. Kaçta kalktığımı, ne yiyip ne içtiğimi... Hayatımın içindesin çünkü, ah pardon sen tam merkezindesin.
Şu an sadece seni düşünüyorum inanır mısın? Aklımda sadece sen varsın. Bir de siyah gözlerin. Gözlerine baktıkça mutlu olmam ne tuhaf değil mi, değil. Sen anlamazsın tabi, ne de olsa ben senin için sadece bir arkadaşım. Hatta sevgilini tartışabileceğin, her türlü anını anlatabileceğin bir arkadaş.
Ne kadar kötü biriyim ben aslında, hiçbir zaman sevemedim o kızları ama hep sen sevdiğim, neden hep anlattın ki? Bir de " Ah, çok seviyorum. " deyişin yok muydu? Tam kalbimden vurdu o beni işte. Aslında o an demek istedim, ''ben de çok seviyorum'' diye, keşke benden bahsettiğini düşünseydim.
Keşke tenim tenine her değdiğinde mutlu olabilseydim, keşke varlığınla yetinebilseydim. En başlarda başarabilsem de şimdi çok zor, ölüm kadar, sensizlik kadar.
Sensiz yaşayamam herhalde, tartışmaya değmez bir konu aslında. Çok denedim, uğraştım ama başaramadım. Ben sadece seni istiyorum şu hayatta, sadece seni. Kafamı senin omzuna yaslamak, içinde sen olan rüyalar görmek ve seninle birlikte hayaller kurmak. Aslında bunların hepsi acınası bir hayal...
Belki yeterince güzel değilimdir senin için, daha iyisini hak ediyorsundur belki. Haklısın sen en iyilerine layıksın. Ama şunu bil ki seni her zaman seveceğim, ölüm bizi ayırana kadar.