sadece bitti dedi ve gitti arkasina bile bakmadan

sadece bitti dedin ve ben senin arkandan gozyaslarina bogulmusken nefes alamamisken bitti dedin yuregim o kadar yandiki anlatamam sevdan o kadar sarmiski bedenimi daha yeni anliyorum meger ben sensiz yapamazmisim sevdigim...
sensiz olamazmisim...
yoklugun koydu bana sevdigim en cokta bitti hersey bitti dediginde koydu bana ....
simdi git bni hayatla basbasa birak ve git her zaman oldugu gibi...
ama sunu unutma sevdigim bende seni sevmistim..!!!!
simdi anliyorum sensizligi kendimi alistirmistim oysaki biterse eger birgin fotograflarimiza bakma aglama uzulme demistim kendime ama olmuyormus soylemekle olmuyormus...
arada disarda oturuyorum oylesine yalnz seni beklemekli inan nefes alamiyorum biliyormusun dunya dar geliyor sanki nefesler bitmis gibi sevdigim nefes alamiyorum...
cok kotu bir duygu bu tarif edilmez yasanirdi hani sevdamiz...
ciddiydik hani...
sevgimiz cok buyuktu hani leylayla mecnunun aski sanmistim...
hani sen derdin ya bu serseri yurek seni sever felan diye sonrada napcaksin serserileri derdin...
ben senin icindeki serseriyi sevdim be sevdigim...
ben seni sevdim..simdi istersen git istersen dur ama sunu hic bir zaman aklindan cikarma sevdigim bende seni sevmistim.......

04 Ekim 2009 30-60sn 7 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar