Sağ yanımda ki Meleğim..

Kocaman bi dünyaydın sen benim kalbimde...Hayatta ki en güzel hediyemdin..O kocaman dünyada küçücük bi yer ayırmıştım senin için.O küçücük yerde bi ömür saklamayı düşünmüştüm hep..Daha çocuktum seni sevdiğimde..Sevince olgunlaştım..sevdikçe çoğaldım..Hep benim dünyamda kalıcan sanmıştım..Çünkü ben seni,seni seven bütün kalplerden daha fazla seviyodum..!Senin parmağına çöp batsa,kendi canım yanardı...
Seni bütün kötülüklerden koruması için tanrıya hep dua ediyodum...Seninle birlikte büyümüştüm..Senden öğrenmiştim en güzeli de,en acıyı da...!!.En sevdğim çikolataları bile sennle paylaşmıştım...Sen benim pusulamdın..Yönümü her kaybettiğimde bana doğru yolu sen gösteriyodun..Zamandan çaldığım en güzel rüyaydın sen..Bütün hayallerime ev sahipliği yapıyodun..Kızdığım zaman sennle sakinleşiyodum..Uyuduğum zamanda bi yanımda hep sen oluyodun...
Aynı gökyüzünü paylaşıyoduk..Aynı anda düşünüyoduk belki..Sen benim en uzaktaki yıldızımdın..Ama en çok parlayanı..Annemin ellerinden sonra en güzel eller senin ellerindi..Sen benim sağ yanımdaki meleğimdin..!!Ben nereye gitsem,hep benimle gelirdin..
Kocaman bi dünyaydın sen benim kalbimde...
Senle çoğalıp,sen de yitiyodum..
Senle öğrenip,senle unutuyodum..

01 Mayıs 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar