Sakin olun ve sadece düşünün

Aşk güzel ama adamına denk gelirsen...Kimi insan kıyamaz bir kutuya koyar aşkını muhafaza eder,yıllarca artarak devam eder aşkı...Ama kimiside vardır ki hoyratça kullanır o nadide zor bulunan aşkı !...Aşkını hoyratça kullanan seni en ağır fırtınaya,hortuma,depreme,sele... kısaca doğal afet gibi çöker üstüne ve atlatması zor bir hale sokar.İşte o anda sana herşey boş,herşey anlamsız gelir,Mantıklı düşünemez insan ve neden ben? diye sorular sorar kendine şuursuzca...Oysa bu ruh haline bir dur! demeli artık insanlar.Çok mu acımasız düşünüyorum.Hayır!Zaten bizim gerçeklerle yüzleşememiz yüzünden bu kadar acı çekmemiz ya neyse...Diyelim ki çok aşık olduğunuz insan sizi terketti.Aşık olduğunuz için sanki dünya başınıza yıkılmış gibi düşünebilirsiniz.Belki şuan benim bu yazımı okuyanların arasında o çaresiz ruh hali içinde olanlarda vardır.Bakın!Siz böyle hayattan kopuk,depresif bir ruh halinde olursanız bu size yarar değil zarar getirir.Hem ruhunuza hem de bedenize.'O gitti...hayatımın aşkı gitti.Nasıl iyi bir ruh hali içinde olabilirm ki?' diyebilirsiniz.Ama bir düşünün.Sadece herşeyi bir yana bırakıp,bir düşünün.Yani mantığınızı devreye sokun.Ben herzaman şunu savunurum.'Giden Kaybeder!' O gittiyse zaten kaybetmeyi göze almıştır bence.Bu durumda zaten üzülmenin bir alemi yok.Giden gitmiştir ve geri dönmücektir.Siz üzüldüğünüzle kalırsınız!...Buda ilerde hastalık olarak geri döner size...Bence ' verilmiş sadakan varmış ' deyip kurtulduğunuza şükredin.Boşverin giderse gitsin.'Hayırlısı buymuş demekki' deyip geleceğinizi düşünün sadece.Unutmayın siz değerlisiniz.Önce kendinize sahip çıkın,sevin,değer verin...Sizin değerinizi bilen elbet biri çıkar.Bırakın kaybedenler,kaybettikleri ile kalsınlar.Birdaha aşık olabilirsiniz ama sağlığınızı geri getiremezsiniz...O yüzden sakin olun ve sadece düşünün.
'Terkedilip aşk acısı çeken arkadaşlarıma denk geldim çoğu kez onlardan esinlenerek böle bir yazı çıktı ortaya maksadım böle durumlarda zorda olsa "mantığı devreye sokabilmek" olayını vurgulamak.Eğer böyle durumda olan varsa burda ki temennim olmaması yönünde bu yazıyı kulakardı etmeyin arkadaşlar.Çünkü hayat çok kısa ve terkeden insanın ardından kahrolunmucak kadar da değerli.'

15 Kasım 2008 2-3 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • 16 yıl önce

    👧 teşekkürler adem🙂 okadar çok insana denk geldim ki belki vardır şuanda da öyle insanlar diye bu yazımı sizle paylaşmak istedim bi yön olur diye.umarım yararını görürler.hani bi classic laf vardır gerçekler acıdır diye.çok doğru bi laf.gerçekler acıdır efet ama bde şu var hayat değerlidir kimseye değmez🙂

  • 15 yıl önce

    Yeni başlayan yada bitmiş bence farketmez aşkın kendisi başlıbaşına zaten hastalıktır. Kişinin kendisine yaptığı en büyük bencilliktir bence aşk. Yazında belirttiğin gibi boşverin gitsin yada hayırlısı buymuş demek ki gibi ifadeler kişinin dilinden döküldükçe hastalığın verdiği acı daha katlanılmaz olucaktır. Dediğiniz gibi işin içine mantığın girmesi hastalıktan koruyacağı gibi öldürebilir de. İşe en başından mantık üzere çıkılmalı bence insanların hayatında yeteri kadar can diyeceği insan var zaten amaç bir ömür paylaşmak olmalı dost olmalı buna ne derseniz diyin işte aynı kapıya çıkır.

  • 15 yıl önce

    görüşlerine saygı duyuyorum ama ben aşk acısınıda çektim vaktiyle ve şimdi mdönüp arkama baktğımda ne kadar gereksiz bişey olduğunu düşündüm eskiden daha safmış aşklar şimdi bir çok etmen var ilişkileri zedeleyen o zaman bizde günümüzün aşkıyla dikkatli olmalıyız diye nacizane fikrimi söyledim.kısaca: hakedene hakkettiği kadar değer... nesi yanlış ki bunun😌

  • 12 yıl önce

    Hep böylesi bir final olsada çekilen acıların üzerinden yeni başlangıçlar yapabilsek.Elbette bir ömür yas tutup,melankolik,nevrotik hallere bürünüp,oradan oraya savrulmak pek hoş bir tablo değil.Ama bazen de dibe vurmadan yukarı çıkamıyor aşkın çocukları.Yazınız gayet hoş olmuş.Galiba aşkı yaşayıp teslim edenler,yazınızı daha soğukkanlı değerlendirecektir.Hala acı çekenlerse bir tarafı buruk yarım ağızla öyle haklısınız yazınızda diyecektir.Bilemiyorum umarım kimse acıyı tatmaz.Ama bu farazi mutlaka birileri tadacaktır.Kaçınılmazdan kaçmanın bir yolu yok.Belki erteler insanoğlu.Fakat her aşkta kötü sonla bitmez.Hep dramatik değildir sevmeler mevsimi.Kaleminize yüreğinize sağlık.İlhamınız daim olsun.Sevgiler,saygılar.