Saklı Sevdam
Gizli dünyamın içinde yaşamaya kıyamadığım saklı sevdamdı beni ben yapan. Kalbimin sahibi korkularımda sığındığım tek limanımdı. Ben hep onun hayaliyle süsledim kendi hayallerimi... Hiç bıkmadım usanmadım ! deli gönlüm o hayatıma girdiğinde durulmayı bildi. hele gözleri ! nasıl bakardı öle..seviyor sandım bana bakan gözlerdeki sevginin yalan olduğunu nereden bilebilirdim ki ! o kadar aldandım o kadar sevdim ki...kal diyemedim ben buradayım ! sevdiğin burada nereye gidiyorsun diye hesap soramadım. ellerinin ellerime ihanet etmesi yıktı yüreğimi mahvetti beni ! ben dudağıma kondurduğu busenin ıslaklığını hala hissediyorken o nasıl yapabildi ? az mı gelmişti sevgim ya da başka birimi almıştı yerimi benden daha mı çok sevdi ! gerçekten bu aşk oyununda suçlu ben miydim acaba ? en temiz sevgimi sunmadım mı ona...biter mi silinir mi aklımdan bilmiyorum..evet çok özlüyorum, o tatlı uykusundayken ben sabahı gözlüyorum...en sevdiği yemeğin, en sevdiğin rengi, beraber yediğimiz tatlıyı kısacası sevgilim her şeyinle anımsıyorum seni..annem ! tek destekçim o şu sıralar boş ver kızım diyor düşünme hayatına bak..annemden vazgeçmek ne kadar zorsa senden vazgeçmekte o kadar zor geliyor bana.. olmuyor düşünmeden yapamıyorum.. neyi anladım biliyor musun Bir tanem ben seni Annem kadar çok Seviyorum...!!