Sana Olan Sevgim - 2
Bazen birşey diyemezsin. Çünkü herkes haklıdır kendince.
Böyle bir durum "daha önce yaşandığı için" kimse başına gelmesini istemezdi, hatta ben bu konuda büyük bile konuşmuştum.
Ve aynısı benim başıma geldi, çıkmaz bir yola girdiğimin farkındayım.
Kaçmak istedim senden kendimden. Biraz uzak durmak ve dışarıdan sakin kafayla olana bitene bakmaktı amacım. Ama istediğim gibi olmadı kendimi kandırmaya çalışmıştım, başaramadım. Çünkü bir taraftan beynime unut diye sürekli emir verirken, diğer taraftan kalbim varlığını insa ediyor.
Günler ilerledikçe istemesekte yakınlaşmaya başladık. Aynı ortamda bulunmalar, gezmeler, eğlenmeler...vs seninle birlikte her adım attığımda biraz daha bağlanıyordum. Hergün biraz daha yakınlaşıyor ve seni tanıma fırsatı oluyordu. Tabi bu duygular bende gelişirken sen bilmiyordun, belki aklının ucundan bile geçmiyordu.
Anlıyacağın suçlu olan bendim, senin beni etkilemek dışında hiçbir suçun yok. Aslında beni etkilemenede ben izin verdim.
Bakışın, gülüşün, konuşman olsun farklı geldin bana, diğer kızlardan ayıran bir özelliğin vardı. Ben bunun ne olduğunu bilmiyorum. İnsan bilmediği birşeyin üstüne gitmeyi, onu öğrenmeyi ister. Buna istersen merak istersen içten gelen samimi bir davranış dee.
Ama yaptığım buydu galiba sendeki o bilinmezi, tarifi imkansız olan bağı anlamaktı.
- Bu ortadaki duyguyu anladıktan sonra seni düşünmüyeceğim, aynı şeyleri hissetmiyeceğim anlamına gelmiyor tabi.
Evet zaman geçtikçe bağlandım demiştim. Ve içimdeki oluşan sevgi duygusunu dışarı atmam, kalbimi rahatlatmam lazımdı. Çünkü senin olmadığın yerde nefes alamıyor, kendimi ifade edemiyor, durduramıyordum. Sana atılan her adımda biraz daha yakınlaşıyordum.
Bunuda şiire benzer kısa notlarla, bir kaç sözle yaptım.
Daha sonra bir arkadaşın dikkatini Çekti, tekrar tekrar sordu söylemedim. Çok üstüme geldi, tahmin yürüttü. Benim davranışlarımı konuşmalarımı takip etti vs sonunda öğrendi seni sevdigimi.
Açıkcası korktum sana söylemesinden, utandım belkide. Ama sana olan duygularm degişmedi halada aynı şeyleri, hatta on katını hissediyorum.
Birde bunları sana bakarken söyleyebilsem.
14-Myıs