Saraylarda da Yaşamasını Bileceksin Samanlıkta da
Önce isyan etmeyeceksin hayata.İsyan her harcı sulandırır ardından akmaya başlar sıvalar.
Hayat sana ne getirirse eyvallah diyeceksin ama işlerin yolunda gitmesi için biraz çaba göstereceksin.
Geceleri soğuktan dişlerin birbirine vurduğunda,bazen yiyecek bir lokma ekmeğin bile olmayabilir, su içerek ısınmasını bileceksin.
Farklı bir yaşam tarzın olsa, örneğin lüks bir sitede güzel bir işin var, doğru tercihlerle bir evliliğin. Bu yaşam için belki hoş bir bahar dönemidir ama asıl olan böyle bir hayatta sadece yaşamak değil, böyle bir hayttan tat almaktır.
İnsan zevklerinin kurbanıdır.Neden tat alırsa o, onun için vazgeçilmez bir tarz olur.
Peki zevk denen bu hayat tepesinde kalabilmek ne kadar sağlam olur?İşte bunu hiç kimse garanti edemez.
Çok ama çok rahat olabilirsin, bu hayatının geri kalanı da böyle olacak diye bir fikir sunmasın sakın.Geçip giden zaman, sadece telafisi imkansız yaralar bırakarak açarmış arayı.
Alışacaksın, her koşulda yaşam denen bu yolculuğa kendini alıştıracaksın.Alıştıracaksın ki ,ne saraydan samanlığa düştüğünde isyan edecek, belki tuhaf gelecek bu sözum ama ne de samanlıktan saraya düştüğünde kuduracaksın. Yani nereden geldiğini asla unutmayacaksın. Sunulan yaşamın denizinde boğulmadan yüzmesini bileceksin.