Sarhoş Satırlar

Bugün duygularım oldukça yoğun, kelimeler yetmeyebilir anlatmaya, sarhoş bir bünyeden daha fazlası beklenemez. 10 yaşında veletlerin elinde poşet gördüm içim cız etti. Çakmak gazıyla kafa bulmaya uğraşan bir velet vardı, sigara istedi. Keşki verseydim, pişman oldum aslında hayattan beklentisi olmayan bir çocuktu o. Bizim gibi kıymetini bilmediğimiz bir ailesi bile yoktu. Evsizdi...

Gece bu kadarıyla sınırlı değildi tabi, çok yürüdüm bu gece ben, kör kütük sarhoş olan şuursuzca küfürler edip tekme tokat kavga eden iki arkadaş vardı. Hemen ilerde bankta iki büklüm yatan yaşlı bir adam; konuşmak istedim kıyamadım uyandırmaya, içim cız etti yalan dünyanın adaletine sövdüm. Bir parka girdik sonra, karanlık ıssız bir parktı. Bir abi geldi birkaç arkadaşıyla, bizi kaldırdı. Kızamadım ona aslında, kafası güzeldi. Ona içiren neydi diye düşündüm derin gözlerle. Renkli pırıl pırıl bir cadde de yürüdüm. Zengin piçleri gördüm son model arabalarıyla, içinde birkaç tane potansiyel orospu, son ses müzikle ilerliyorlardı. Adalete bakar mısın? Bir tarafta kendini zehirleyen ve hayattan hiçbir beklentisi olmayan 3 5 çocuk, bir yanda orospularla gönül eğlendiren birkaç tane zengin piçi. Bankta iki büklüm yatan yaşlı adamı unutmamak gerekir...

Sonra attığın o kırıcı mesajlar, ne yalan söyleyeyim gururuma dokundu. Aslına bakarsan ben hiç kimseye böylesine taviz vermemiştim. Belki inanmayacaksın ama ben bu kadar taviz vermemiştim, bu kadar alçalmamıştım. Başlamadan bitirmek istediğini düşündüm sonra, az biraz bilirsin bana her yol Paris, alkole boğup unuturum seni. İçimdeki o derinlerden gelen ses olmasa karalamıştım üstünü. Ama vazgeçemedim senden, yarın sakin kafayla konuşuruz dedim; o ağır hakaretlerine rağmen...

Çocukça davrandın aslında, yok yere kırdın kalbimi. Ama darılmadım kıyamadım sana nedense. Senin uğrunda çekilen her çile kutsaldı gözümde. Başlamadan bitirmek istedin işte. Belki bu gece yarım bıraktığın ayrılığı yarın tamamlarsın. Olsun, ama unutma! Sende bir gün büyürsün, işte o zaman anlarsın belki beni...

Bir sarhoşun satırları bunlar daha fazlasını kimse bekleyemez. Kelimeler tutarsız oldu belki de, ama duygularımı anlattım bu denemede. Her şey üst üste gelmişti, duygularım o kadar yoğundu ki senin sokak çocuğu deyip umursamadığın veletleri düşündüm ben bu gece. Kalbimi kırdın ama kalemimi kıramazsın, sarhoşken de yazarım ben bu gece...

23 Eylül 2009 2-3 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar