Savaş Her Yerde
Üzülüyorum aynı zamanda şaşırıyorum ! Bir yanda durmayıp dönen dünya bir yanda da ölen onca masum çocuk ve kadın tabi kendi savaşını veren insanlar , pirelerin develerle savaşı ,anarşizm,katliam
zulüm ,savaşlar dünya tarihinde hiç bitmemiş kimi koynunda zaptedemediği karısı uğruna,kimise bir avuç toprak için değdimi peki ? onlara mı kaldı dünya ne götürdüler yanında bir beyaz kefen bezi ve bir kaç pamuktan başka bedenlerinde !
üzülüyorum insanların ölmesine yitip gitmesine.. çocuklar çocuklar çocuklar
yarının gelecekleri tek bir düşünceyle açıyorlar gözlerini nefret...
Tepkiler,yürüyüşler kınamalar bazende destek veren açıklamalar işte siyasetin tanımı din,dil,tarih ne derseniz koyun başına siyaset işte.
Ölüm üzücüdür her , katliam affedilemez canı alıcakta verecekte her inançlı insanın aklındaki tek isimdir!
Kutluyorum ülkemin güzel insanlarını insan canına bu kadar saygı duydukları için lakin ölen bir insan ve bir canlı !
peki hemen doğumuzda karabağ'da biraz uzakta ama bir ahaber kadar yakınımızda afrikada ölen insanları kaç kere hatırladık onlar için ne yaptık ve hala öldüklerini bilerek ne tepki verdik................İnsanlar ölüyor dört bir yanda savaş var ey insan neden filistin gözümüze batıyor!
Bir karar vermek lazım insanı yaradandan ötürü insan olduğu için mi seviyoruz yoksa bir inanç için mi?
Ayrımsız , savaşsız mutlu yarınlara
Günün yazısını ve yazarımızı kutlarızud83eudd20