Sebebim

nasıl anlatabilirim bilmiyorum seni. sana olan aşkımı nasıl tarif edebilirim. gökyüzü, doğan güneş, çıkan ay. gökteki yıldızlar . . . hayatımı güzel yapan bunlar gibi nice güzellik var ama hepsinin bir adı var. sana ne demeliyim? aşk? sevda? sevgi? hastalık? tutkunluk? bağlılık? ne ne ne bulamıyorum sana ne isim vereceğimi bulamıyorum. hayatımda kapladığın yer öyle büyük ki. adına ne desem hep eksik kalıyor. gözlerin asla yüzerek bitiremeyeceğim engin bir deniz, kokun dünyada nesli tükenmekte olan bir çiçek kokusu gibi, ellerin sanki cennetten çıkma bir pamuk dokundukça sevesim sevdikçe dokunasım geliyor , dudakların öptükçe güzelleşen güzelleştikçe öpülen en nadide yerlerin, her yerinde de ayrı bir güzellik var işte bu yüzden bulamıyorum sana ne diyeceğimi. mükemmelsin yazacağım ama o'da yetmeyecek; yetmeyecek biliyorum işte sen çok farklısın kimi zaman yaramaz muzip bir çocuk kimi zaman ciddi adam gibi adam oluyorsun. tadın baldan tatlı ama öfkelendiğinde sinirin sanki frenk biberi. cesarette, esarette seninle yaşanıyor.. hüzün seninleyken daha bir başka aşkın ise tarifi yok senin yanında. gülüyorum gülüyorsun ağlıyorum önce gülüyor sana gözyaşlarıma eşlik ediyorsun. kalbin öyle geniş ki sevmek için önce insan olmak yetiyor senin için. affedicisin kin tutmak diye bir şey hiç aklından geçmemiş kıymet bilensin öyle güzelsin ki işte bu yüzden senin bir adın yok bende. eksik yaşamışım ben seni tanımazken hayatı boş ve anlamsız geçmiş sensiz koca on beş yıl doyamam sana bir ömür bende kalsanda . sana gözlerimde bir yaşta yer verdim sırf sen hep bende kal diye ağlamıyorum bile.. ama bence SEBEBİMsin sen benim her şey için sebebimsin... yaratılmam için en önemli sebep olmalısın bence ve yaşama tutunmam için sebebimsin aşka tutunmam için sebebimsin.. sebebim hayattaki varlığıma sebep olduğun teşekkür ederim... seni pek çok seviyorum...

10 Eylül 2011 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar