Sen Yoktun...

Sen yokken daha mutluydum.Herşey bir nebze daha fazlaydı.İçimdeki kaçak duyguları sensizlikte sessizce yaşıyordum.Gelmemeliydin çünküseni istemiyordum.
Biliyordum ki; geldiğinde herşey daha karışık bir hal alcaktı.Her gün penceremin önünde hatırladığım mutlu günlerim artık olmayacaktı.Çünkü sen geldiğinde içinde yarım bıraktıklarını püskürcektin yüzüme.Artık penceremin önünde mutlu günlerime özlem değil olmayan mutluluklarıma hasret olcaktı..Gidişin sessizdi.Giderken ayak seslerine bile dikkat etmiştin,duymamam için elinden geleni yapmıştın..Çünkü her ayak sesinde suçun katlanıryordu ve her ayak sesinde gidişin somutlaşıyordu.Oysa ben gitmeni istemiyordum.Yanlızca bir özür bekliyordum.Ben seni affetmeye hazırken senin kendini affettirmeye yüzün kalmamıştı.
O kapı sesi gidişinin en somut örneğiydi.O kapının vuruluş sesi her anımda canlanır ve birdaha gelir aklıma.O kapı sesi...
Bu olayları unutmuştum.Kendimce senaryolar yazıyordum.Benim senaryomda sen sebepsiz gitmiştin.Ve ben her pencere önünde çayımı yudumlarken mutlu günlerimi yad ediyordum.Ama bir gün gelmeni hiç istemiyordum.
Geleceğini duyduğum anda içimi amansız korkular sardı.Korkular günlerce kemirdi içimi.Ve o gün geldi çattı.Sen o gün gelecektin.Dayanamadım ve senin gelceğin limana gittim.Gelişini izleyecektim.Gelene kadar aklımdan binbir düşünce geçmişti ama seni istemememdeki sebebi bulmuştum.Eğer sen gelirsen benim senaryolarım yalan olcaktı ve o kapının sesi,beni aldattığın gün her anımda canlancaktı.
Ve son gemi... Son gemide yaklaştığında tüm arkadaşlarının heycanı artmıştı.Ben ise suçlu gibi ağaç arkasından izliyordum.Harbuki bu günlerin suçlusu sendin ve ben dimdik çıkmalıydım karşına...Yapamadım...
Sen gemiden inerken dikkatlice süzdüm seni.Aynı sendin.Masmavi gözlerin hala uzaktan dikkat çekiyordu ,dimdik yürüyüşün hiçö değişmemişti ve saçların hala rüzgara meydan okuyordu.Aynı ses tonu yankılanıyordu zihnimin her köşesinde.Dedim ya hiç değişmemiştin.Sonra özlem giderdin arkadaşlarınla.Bu sefer güle oynaya bindin arabaya.Bu gidişin usulca ve ezik değildi.Ama buda bir gidişti.Hemde sonu ve önüşü gözükmeyen bir gidişti.

04 Mart 2009 2-3 dakika 9 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    Lütfen yorum yazın siz kullanıcıların fikri benim için çok önemli..

  • 15 yıl önce

    merhaba.yazınızı oldukça güzel buldum.kutlarım👍 daha iyi yerlere ulaşabilmeniz dileğiyle. saygılarımla..

  • 15 yıl önce

    Allah razı olsun azat bey beğenmenize sevindim...

  • Gelene kadar aklımdan binbir düşünce geçmişti ama seni istemememdeki sebebi bulmuştum. Gelene kadar aklımdan binbir düşünce geçmişti.Seni,istemeyiş sebebi bulmuştum.Bence düzeltilmeli saygılar.