Sende mi Gidiyorsun?

Sende mi gidiyorsun?git bakalım..yüreğimde açan çiçekleri de al,kopar da git hadi..ne bir çağrım olacak sana ne de bir ışık benden yanacak olan..hep tek kişilik yaşamışım ben aşkı,ellerimdeki kelepçeyi ben vurmuşum kendime,bir de senin acımasız olduğunu düşünürüm..

bırak beni dumanı tüten yıkılmış hayallerimle baş başa..sensiz ne yapacağımla ilgilenme sakın.. öyle bir git ki hiçbir şey bırakma arkanda..bana dönme umutlarımı yık öyle git..dizlerimin üstüne çöktür,sessizce,içim kanaya kanaya ağlat beni...ellerimin içlerine baka baka ağlayayım ve o boşlukları yüzüme süre süre..arkandan noktan kalana kadar bakayım..ben o kurban olduğum boyuna bosuna bakarken bir yel gibi git..kokunu bir idam fermanı gibi üstümde bırak ve git...sen giderken en zalim ayrılık şarkısı başlasın kulaklarımda yankılanmaya...gitme diyemeyecek kadar tıkansın sözcükler boğazımda...bütün ışıklar sönsün,gün ortasında ay doğsun yüzüme..oturup kederimi yiyeyim usulca..günahkar ellerimi isyankar dudaklarıma her götürüşümde yansın dudaklarım..bin bir türlü ağrı dolaşsın damarlarımda..

hiçbir şey vaat etmemiştin bana haklısın..kaçışının tertemiz yollarıydı söz vermeyişin..ben hep birilerinin gölgesinde yaşamaya alışmıştım zaten..sen de yaşatmayı hak gördün kanayan ruhuma..bir kere bakmadın aşkınla ıslanmış gözlerime erkek gibi..bir türlü benim olmadın,sana ait olmamı istemedin..beklediğim o iki altın halkayı geçirdin boğazıma..bir kuru dal parçası getirmedin ellerime..bu kadar çaresiz bıraktın beni..
ben senin bugününde olmalıydım,geçmişinden bir iz vardı beni yarına taşıtmayacak..eğlendirmeliydim seni zamanını doldurmalıydım ben senin gündelik sevgilin olmalıydım bugün olmalı yarın kaybolmalıydım..istediğinde beni çağırmalıydın ve ben de gelmeliydim..

sen benim olamayacak kadar geçmişine,
ben senin olamayacak kadar geleceğime aittim....

16 Ekim 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar