Senden Benden Bizden

Belki Ferhat hayırsızın tekiydi suçu en kötüsünden ,üstelik kendi vicdanına yakalanmakla kalmamıştı olay mahalinde izi vardı .İşin garibi dirilip katil olan kurban tarafından takipteki bir kaçaktı ve dağı da bu yüzden delmekteydi .Korkuları vardı haklı olduğu ; gelecek korkusu ki bu korku yüzden yaşamıştır , çekmiştir hayatına bunca sıkıntıyı bir bakarsa geçmişine aynı telaş farklı sebeble .Bir kere boyun eğdin mi sırra, zulüme ve köleliğe kurtulabilecek misin ki daha sonra ? Sonu ve cevabı olmayan bir bilmece .Boşuna olanı ise anlatma korkusu. Ne fark ederdi seven için sevdiği muhakkak onun aynasıydı ve ah bir delebilseydi dağı Ferhat anlatabilseydi derdini güvenerek ve gururunu hiçe sayarak ; onu koruyup saklayacaktı sevdiği hem vicdanından hem delillerden ...
Bu hikaye de geçen isimler ve olaylar gerçek değildir yazan da zaten bilmemezlikten gelmektedir.Nasıl bildiği meçhuldur rivayet olunur ki rüyada görülmüştür.İnsan seviyorsa koşulsuz en zayıf yanlarını da gösterebilmeli değil mi nasılsa sevgilinin kalbdeki de koşulsuz sevgi
Sonuç şundan emin olunsun bu hikayenin sonu aydınlık çünkü artık biliyor sevenler en hayırlısı bir kalbde kavuşmak.
En büyük zenginlik aşk huzur ve mutluluk...

01 Ağustos 2011 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 13 yıl önce

    "İnsan seviyorsa koşulsuz en zayıf yanlarını da gösterebilmeli değil mi nasılsa sevgilinin kalbdeki de [b]koşulsuz[/b] sevgi.." Tebrikler, bu harika deenemeden cok daha harika bir öykü çıkabilir. Eline, yüreğine sağlık.

  • 13 yıl önce

    Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Haklısınız aslında çok daha uzun ve geniş bir hikaye yazılabilirdim.Mesela koşulsuz sevgiyi anlatmakta eksik kalmışım. Ben seni, nefesini nefesimde hiçbir zaman hissetmeme ihtimaline rağmen sevdim.Ben seni , bir gün mücadelenden yorulup bana git artık deme ihtimaline rağmen seviyorum.Ve ben seni , bir gün git desen de habersizce ve gizlice bekleyerek seveceğim.