Seni Sevmek
Seni sevmek hata mı yoksa varlığın yok olusuna hapsolmasın diye seni böyle kabul etmek mi... seni sevmek doğrumu yoksa yokluğum varlığında büyüdükçe var oldukça sevdam doğruluğunun ispatımı... Bu gün bir şeyler yapmalıyım senin için bizim için artık ertelemek yok ertelenmek yok çünkü seni ertelediğim her günü yarına atıyorum bugün yapacağımı yarının keşkesiyle karıştırıyorum ve yarın yapacağımı bir sonraki güne öteliyorum artık bir şeyler yapmam gerek seni sana anlatmak için yarını beklemeden bir şeyler anlatmam gerek... Biliyorum belki vaktini alacağım belki canını sıkacağım ya da ağır gelecek sana ama dün anlatmadığım için bu gün daha da ağırlaşıyor bu gün anlatmazsam yarın altından kalkamayacağız o yüzden bu gün hiç değilse bu gün toparlamam lazım, içimdeki seni toparladıkça kendimi tamamlayacağım çünkü ve daha bir toparlanacak hayatımızın parçaları...
Seni neden sevdiğimi anlatmalıyım sana, bir yolunu bulup anlatmalıyım bu gün. Seni seviyorum çünkü diye başlamalı cümleler sanırım. Evet, seni seviyorum çünkü... benim sende var olduğumu ve ancak sen yokken son bulacağımı biliyorum, kusurlarımı kapadığını, patavatsızlıklarımı alttan aldığını, beni anladığını, hiç değilse anlamak için savaştığını biliyorum. Kaprislerimi çektiğini, tembelliklerimi hoş gördüğünü, şakalarımı kaldırabildiğini, benim her şeyi yapabilecek güçtü olduğumu bana aşıladığını biliyorum, bana inandığını,güvendiğini, sevdiğini kısacası seni sevmem için elinden gelenin en iyisini yaptığını biliyorum.seni seviyorum yeri geldiğinde şımarmanın, yeri geldiğinde ciddileşmeni, hayata karşı sert tavrını kimi zaman dominantlığını,şefkatini, uysallığını, anaç tavrını, karakterini, aklını, beni sevmeni seviyorum...
Çözemediğim bir şey var sadece benim seni sevmek için bu kadar sebebim varken senin beni sevmendeki sebebi bulamıyorum neden beni sevdiğini anlayamıyorum oradan bakıyorum, buradan bakıyorum kendimde pekte sevilecek bir taraf bulamıyorum...