Seni Terkediyorum

Hoşcakal ruhum, bedenim topyekün yaşamım dünyam hoşcakal....Yalnız gecelerim, o ağladığım...... Sabahlara kadar savaştıklarım, bazen zorla gitmesini istediklerim, bazen hiç gitmesin diye yalvardıklarım...... Hoşcakal.....

Telefonum açıkken aramayanlar..... kapadığımda neden kapalı diye beni geceler boyu sorguya çekenler..... Hoşcakal......

Kıpır kıpır ruhumu kısa sürede harabeye cevirenler ... Hoşcakal....

Huzur istediğimde huzur vermeyenler. Sevdiğimde sevmeyenler, Arkamdan gülenler,,, sonrada ağlayanlar... Hoşcakal....

Artık oyun bitti...... Sizi terkediyorum......Artık benim için yok olacaksınız... O kanayan yaralarım var ya...... hani o gösterdiğimde görmedikleriniz,,,,,hani o söylediğimde anlamadıklarınız...... Hani o enfeksiyonlu, hani o dağ gibi yüksek, kalyon gibi derin yaralar..... İşte onlardan ümitliyim, kapanacaklar.... İçindeki kurtçuklar ölecekler yavaş yavaş, sonra bir çöl rüzgarıyla susayacak,kavrulacak ve kuruyacaklar...

Ama bir damla suya , bende hasret kalmıştım.............Lakin poyraz rüzgarları beni sulayacak ve bir yandan, üşüyeceğim..... Biliyorum.

Zor olacak yeni bir dünya kurmak.... Yeni bir atmosfer,yeni bir tarih, coğrafya, ve yeni bir tabiat. Yeniden yorumlamak tüm olağanları, rüzgarı, ayı, güneşi, nefes almayı, görmeyi, anlamayı.... Biliyorum zaman alacak yeni bir dünya yaratmak...... ellerimde düşüncelerimde........ Olsun..... Seni öldüreceğimya , o dünyada sen olmayacaksınya...

Nasıl cesur ve yıkılmaz olduğumuda göreceksin..... Dünyanın en güzel gözleri, dünyanın en güzel elleri,dünyanın en güzelsaçları,ve dünyanın en güzel dilleri , olmayacak bu yeni dünyamda...

Hoşcakal yenilmezliklerim, yarattıklarım ellerimle, sonra saldıklarım olgunlaşmışcasına....Hepinize hoşcakal.... Yarın yeniden doğacağım güneşle birlikte......

Yarın sabah erken uyanın gün doğmadan......Sabah ezanları okunmadan..........

Yarın sabah,,, ezanından sonra benim selam verilecek bütün minarelerde.... Benim öldüğümü haykıracak tüm minareler......

Ve ben güzel dostum yarın güneş doğarken,,,, yeniden doğacağım...Yeniden geleceğim dünyaya....


Ve tüm dünyaya harkıracağım beni sevme diye..... Benim hayalimdeki sevmek bu değil...diye. Paylaşmak ölesiye ama özgürce diye...... Benim dünyamda hesap sormak yok...... Benim dünyamda sorgu ve sual yok , soru yok,,,. Neredeydin yok......Dün ne yaptın yok, telefonun neden kapalı yok, o mesajlar nedir yok ,yok, yok,,,,diye Birtek seni seviyorum var ve hep öyle olacak.......Benim yanımdaysan benimsin, değilsen git ve mutlu ol, hatta dünyanın en mutlusu ol................Herşey gönlünce olmalı............Ve lütfen,,,,Hep öyle kal.......

13 Kasım 2008 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (1)