Seninle Herşeye Razıyım!
bir sen varsın yanımda... öyle içimde öyle güzel bir yerdesin ki gidersen alışamam yokluğuna... sevdam kahve gözlüm seni anlatamam benden başkasına... sensin beni taşıyan yarınlara... göz bebeğim hani hep yanımdasın koruyorsun ya beni sanırım sen varsan kimseler kötülük yapamaz bana... kalbimin sahibi seninle öyle güzel günler hayal ediyorum hasretim seninle olacak an'lara... geleceksin elimi tutacaksın korkmadan, çekinmeden kimseden gideceğiz buralardan... seninle yaşamak bir yana seninle yaşlanmak her türlü duyguyu seninle tatmak istiyorum aslında... yaşamak yaşadığın hayattan bir şeyler bulup ortaya çıkarmak hayatı anlamlı kılmakmış aslında sevda... hayatı sevmek hayatın içindekileri doğayı hayvanları insanı sevmekmiş sevda... işte bütün bunları seninle sevdim kahve gözlüm... önceleri sen varsın diye güzel gözükmüşlerdi gözüme... oysa bir tek seni sevmemin mümkün olmadığını gösterdin bana... hayat kattın sen benim daha önceleri hayat sandığım hayatıma... sebebim oldun yaşamaya...
yaşam seninle anlamlı odu ya sen benim artık tek yaşama sebebimsin sensiz bir an geçiremem... seni sevmelere kıyamıyorum dokunurken incitirim diye çekiniyorum kalbim kalbimdesin öyle derinlerdesin ki seni kaybetmekten çok korkuyorum....
Yaşama sebebim bana bir tek sen yetersin seni çok seviyorum...!