Sensizlikte de Bulurum Seni

Aslında uzun uzadıya anlatmak istemem içimdeki seni...cümlelerimin her biri yarım her birinde üçer nokta,onlarda biliyo senin bensiz benim sensiz olacagımızı bizli cümleler o yuzden hep ya yuklemsiz ya oznesiz...zaten hep zamansız!ne kendimi ne seni suçlarım,ikimizide aklamayacağım gibi.ayak izlerimiz kalacak mazimizde hissediyorum en derinde,giderken biz çocuklar gibi içimden o piti piti tekerlemesini sölemeyi , başparmağım bir seni bir beni gösterirken ,parmağımın senin göğsünde kalıp,ölene dek orda kalmayı öyle isterdimki,biraz çocukluk payı bıraksa keşke aşk içimde...ozaman ayakları çırılçıplak çocuklar gibi koşarım sana kollarımı dünyalaaaar kadar açıp...

Ve köstekli bir saat...ilk önce çok anlamlı gelmeyecek sana bir kutuda,belki çekmecende saklayacaksın.ama sen biyerlerden bir yerlere taşınırken o hep anlamadığın bi şekilde seninle olacak...bi kız arkadasın olacak belki evleneceğın kız olmayacak ama sen baslarda öyle zannedeceksn ozaman belki hiç görmeyeceksin gizlenecek çekmecendeki eşyaların en altına bu saat...sonra ayrılacaksınız çok canın yanacak, bi parça saçımı ve saati arayacaksın, avcunun içindeki saçımı mutsuzluğuna karıştırıp unutacaksın acını.saçımın kokusu rüzgarla burnuna gelmiş gibi ruhunu saracak,şaşırcaksın.bunca zaman unutamadığın kokuyu doya doya içine çekmek isteyeceksin bir kaç damla gözyasımı döktuğum bir tutam saçım kalacak ellerinde.ben hissedeceğim ne bir ses ne bir haber gelmesede senden, saçlarımı keserken biliyordum bakışlarıma kederi ben bilerek kattım...sonra bir anda evlenmeye karar vereceksin birazda arkadaşca hisler beslediğin biriyle.çocukların olucak biz hiç karşılaşmıcaz bazen çocuklarına bakarken annelerinin ben olabileceğim ihtimali düşecek aklına,korkacaksın çekmeceyi açmaya,açamayacaksın...yaşayamadıklarımıza öfke duyup,gözyaşlarını akıtacaksın anlamsızca.bazen bir aşk filmi izlerken yada bir şarkı dinlerken gözünden akan yaşları karın kendisi için zannedecek oysa sen bir tutam saç için...neyse ve yaşlanıp saçlarına aklar düştüğünde serin bi akşam üstü bahçendeki hamakta eşinle sallanırken eşin saat kaç oldu diye sorduğunda elini cebine atıp bu saati çıkarıcaksın...ah zaman...zaman bensiz geçicek dakikaların ayların yılların bensiz...bu saate bakamadığın zamanlar bensiz...sessizce odaya gidip saçlarımı alacaksın eline işte o gün anlayacaksın beni. ben seni sadece bugün sevmiş olmayacağım zamanın bizden çaldıklarına rağmen hala sende bi parçam kalıcak şekilde sevmiş olacağımı...mutluluğunda mutsuzluğunda yanında olabilmek için...ufacık kalbimi avcuma alıp gidiyorum ben ceplerim senle dolu,oyuzden hiç korkmuyorum gelecekten yada sensizlikten...sen hep içimdesn,benimlesn...

31 Temmuz 2012 2-3 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar