Seslendim Dağlardan
Üzeri sisli yüksek dağlarda yine yarin gölgesi...
Dağların eteklerinde kurulu küçük ve şirin ilçelerde kışlar nasıl geçer hep meraktaydım.Nerden bilirdim öyle bir ilçede,dağlar üzerime yıkılacak,günün en güzel vakitlerinde insanlar dağlara bakarak,umutlarını anımsayarak aşk ile yaşarken,ben nefessiz kalacağım.En ulu söğüt ağaçları yetemez oldu ciğerlerime.Alamıyorum sevdiceğim sensiz nefes alamıyorum.Her nefeste ecelim yaklaşıyor,boğazıma düğümleniyor rüzgarlar.Üzerine bin de gel dediğim rüzgarlar sonumu hazırlıyor,hissediyorum.Gördüğüm her rüzgarı içime çekiyorum belki birinde sen varsındır diye.Dedimya çekiyorumda boğazıma düğümleniyor.Ve yine aynı son.Yoksun sevdiğim yoksun beni benden alan hiçbir rüzgarın içinde yoksun.
Nerdesin sevdiğim,nerdesin bilmiyorum.Rüzgarlardan umudu kestim yağmurları bekliyorum.Umutla altında yürüyerek seni arayacağım yağmurları.Rüzgarlarla gelmeyen yarim,yağmurlarla olsun gel.Ama yaz,ama kış yağmurlarıyla gel.Mevsimler yağmurları bekleyerek geçecek olsada beklerim.Her damlada seni arayarak beklerim.Gökten düşecek son damlaya kadar beklerim.Son damlada seni bulamayacak olursam,o damlada ecelimi ararım.
Gel sevdiğim gel,gittiğin gün dün gibi aklımda.Seni arayacağım yağmurlarla,yağmurlu bir günde gitmiştin.Gel sevdiğim gel gittiğin yağmurlarla gel...
Aydın